دوشنبه 16 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت دلار مبادله ای در بازار امروز نسبت به روز قبل ثابت ماند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در پایان نیمه نخست دولت سیزدهم، قدرت واقعی یارانه‌ها در قیاس با ارزش 45 هزار و 500 تومانی سال 92، برای دهک‌های اول تا سوم 7 درصد کمتر شد؛ کاهشی که البته برای دهک‌های پردرآمدتر تقریبا 30 درصد بوده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت دلار مبادله ای ثبات داشته است و به 41,356 (چهل و یک هزار و سیصد و پنجاه و شش) تومان رسید که نسبت به روز قبل تغییری نداشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز در صرافی ملی ایران قیمت دلار در جریان معاملات بر مدار ثبات حرکت کرد و نرخ 41,356 (چهل و یک هزار و سیصد و پنجاه و شش تومان) برای فروش اعلام شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«احمدی نژاد کجاست؟»، عباس امیری‌فر، ریاست شورای فرهنگی و امام جماعت مسجد سلمان فارسی در دولت دهم از دیدارهای هفتگی احمدی‌نژاد با مشایی و بقایی خبر داد و گفت: اینها معتقدند که دولتمردان دو جناح ضعیف عمل کرده‌اند و مردم به احمدی‌نژاد متوسل خواهند شد.

وب‌گاه الف

رئیس‌کل بانک مرکزی از کاهش نرخ رشد نقدینگی از 40 درصد به 27.5 درصد در تیر امسال خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

قیمت طلا امروز (پنجشنبه) نزدیک به پایین‌ترین سطح یک ماهه خود در نوسان بود، زیرا سرمایه‌گذاران خود را برای انتشار داده‌های تورم آمریکا آماده می‌کردند که می‌تواند تصمیمات نرخ بهره آتی فدرال رزرو را شکل دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه طبق گزارش مرکز آمار ایران شاهد کاهش یک درصدی نرخ بیکاری در بهار امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته هستیم، اضافه کرد: نرخ بیکاری امسال کمترین نرخ بیکاری در چند دهه اخیر بوده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مصطفی کیایی، فیلمساز که این روزها سریال «پیکولو» به تهیه کنندگی او از شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود از سخت گیری و سانسور درباره این سریال به شدت انتقاد کرده و خطاب به وزیر ارشاد نوشته است: آقای وزیر این همه بیگانگی شما با هنر باور کنید شوخی است.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری درباره سلامت و درمان بازنشستگان گفت: این دغدغه پس از مسائل حقوق و معیشت، یک اولویت جدی برای صندوق است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

انفجار گاز در باغملک جان 6 نفر را گرفت

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از الزام مراکز آموزش خلبانی به رعایت ایمنی در پرواز خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت فروش دلار آمریکا 41 هزار و 356 تومان (چهل و یک هزار و سیصد و سیصد و پنجاه و شش تومان) اعلام شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: همانطور که در جنگ با تروریست‌ها در کنار دولت و مردم سوریه بوده‌ایم، در جنگ اقتصادی نیز کنار آن‌ها خواهیم بود.