دوشنبه 16 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه عرشه آنلاین

آمریکا، منطقه را به چه سمتی می‌برد؟ به دنبال از دسترس خارج شدن برجام یا همان پلن A، آمریکا پلن B را در دستور کار قرار داد. بر اساس این پلن، افزایش فشار، بالا بردن مجدد سطح تنش و گسترده کردن تحریم‌ها در دستور کار واشنگتن قرار گرفت؛ اما در چند ماه گذشته با مذاکراتی که بین ایران و طرف‌های غربی انجام شد به نظر می‌رسد رویکرد واشنگتن به مسأله ایران تغییر کرده و آنها پلن دیگری را در دست دارند؛...

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک کارشناس اقتصادی نوشت: اگر قرار است مشکلات اقتصادی حل شود باید یک جراحی در بخش‌های غیراقتصادی صورت گیرد که تغییرات در ساختارها، بینش‌ها و نظام ارزشی است که باید در آنها تحولات اساسی صورت گیرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در شرایط فعلی برخی از معامله گران از احتمال رنج شدن قیمت دلار در روز جاری سخن می گویند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روز دوم هفته اول لیگ برتر امروز پنج شنبه 19 مرداد برگزار می‌شود که صنعت نفت آبادان از ساعت 21:30 در هوای گرم و شرجی خوزستان از نکونام و تیمش میزبانی می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جلال زاده گفت: حضور بیگانگان در خاک سوریه چه نیرو‌های ترکیه‌ای و چه آمریکایی را بر نمی‌تابیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

گسترش‌نیوز نوشت: افزایش بهای مسکن در کشور، بهانه‌ای شد تا به مقایسه قیمت خانه در ایران با سایر کشورها بپردازیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

در حال حاضر یک میلیون خانوار معادل 3 میلیون و 200 هزار نفر از کالابرگ الکترونیک استفاده می‌کنند که متولیان امر امیدوارند این عدد از 10 میلیون خانوار عبور کند.

وب‌گاه عصر ایران

بکارگیری نزدیکان مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد اروند از طریق انعقاد قرارداد استخدامی و صدور انتصاب آنان در رده‌های ارشد سازمان همچون معاونت‌ها، مدیریت‌ها و دفاتر بروز نارضایتی‌های پرسنلی را به دنبال داشته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری درباره سلامت و درمان بازنشستگان گفت: این دغدغه پس از مسائل حقوق و معیشت که مطالبه اصلی و مهم این گروه از جامعه هدف است، یک اولویت جدی برای صندوق است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روز (چهارشنبه) امکان واریز وجه مبلغ علی‌الحساب برای منتخبان طرح جوانی جمعیت متقاضی دو محصول ساینا S و شاهین که اولویت دریافت در بهار 1403 اخذ کرده و از امروز (18 مرداد ماه) پیامک دریافت کرده‌اند، به مدت شش روز (تا پایان روز دوشنبه 23 مرداد ماه) فراهم شده است.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

اخبار مثبت و منفی در بازار وجود دارد و از همه مهمتر جو خبری حول تبادل زندانیان و آزادسازی منابع است که باعث شده خریدار برای ورود به بازار ریسک نکند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حیدریان، مدیر مجتمع بازیافت آرادکوه بیان کرد: در بازیافت زباله‌های تهران چیزهای عجیب و غریب زیاد پیدا می‌شود؛ از انواع اسلحه و مهمات تا اعضای بدن انسان!

خبرگزاری ایرنا

کیش - ایرنا - مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: طرح مرجان که برنامه‌ای جامع برای توسعه مشارکت‌های بخش خصوصی و دولتی در مسیر توسعه پایدار جزایر کیش و هندورابی است، تدوین شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

قیمت طلا امروز (پنجشنبه) نزدیک به پایین‌ترین سطح یک ماهه خود در نوسان بود زیرا سرمایه‌گذاران خود را برای انتشار داده‌های تورم آمریکا آماده می‌کردند که می‌تواند تصمیمات نرخ بهره آتی فدرال رزرو را شکل دهد.