یک‌شنبه 15 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری مهر

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: همانطور که در جنگ با تروریست‌ها در کنار دولت و مردم سوریه بوده‌ایم، در جنگ اقتصادی نیز کنار آن‌ها خواهیم بود.

خبرگزاری ایرنا

ایلام - ایرنا - وزیر راه و شهرسازی ایلام گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته هر ماه یک پروژه بزرگ راهسازی در کشور به بهره برداری می رسد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان ثبت احوال کشور در اطلاعیه‌ای، در خصوص خدمات تعویض شناسنامه و صدور کارت ملی هوشمند توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه گسترش

با ثبت نام و تکمیل احراز هویت در پلتفرم او ام پی فینکس می‌توانید 100 هزار شیبا هدیه بگیرید. ثبت نام در او ام پی فینکس به راحتی و با استفاده از یک ایمیل امکان‌پذیر است. کافیست وارد وبسایت یا اپلیکیشن صرافی او ام پی فینکس شوید و به صفحه ثبت نام مراجعه کنید.

خبرگزاری ایرنا

اسلامشهر - احسان خاندوزی که صبح امروز / پنجشنبه / به اسلامشهر سفر کرده است، به صورت سرزده در یکی از شعب بانک صادرات این شهرستان حضور یافت و بر روند پرداخت تسهیلات نظارت کرد.

خبرگزاری ایرنا

اسلامشهر - ایرنا - وزیر امور اقتصادی و دارایی صبح امروز / پنجشنبه / به اسلامشهر رفت و از 2 شرکت و کارخانه بازدید و بر ضرورت رفع مشکلات آنها تاکید کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران به قیمت 28 میلیون و 600 هزار تومان معامله می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: ایرادات و ابهامات شورای نگهبان به طرح ساماندهی در جلساتی با حضور عضو شورای نگهبان، نماینده سازمان اداری و استخدامی و مرکز پژوهش‌های مجلس برطرف شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بررسی ها نشان می دهد دلار آمریکا روز قبل به حمایت ابر کومو برخورد کرد و به بالا برگشت ولی مدتی است در یک بازه چهارصد تومانی رنج شده است محدوده حمایتی 49 هزار و 200 تومان و مقاومت 49 هزار و 600 تومان سقف و کف دلار در کوتاه مدت است که نحوه واکنش دلار به این سطوح جهت حرکتی آن را در کوتاه مدت مشخص خواهد کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تحلیلگران بازار می گویند سکه در شرایط فعلی در مرز حمایتی مهمی قرار دارد و در صورتی که محدوده فعلی را از دست دهد احتمال عقب نشینی تا 28 میلیون و 200 هزار تومان وجود دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جمعی از نمایندگان مجلس با امضای نامه‌ای از رئیس جمهور خواستار متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان شدند

وب‌گاه عرشه آنلاین

نتانیاهو به عنوان بخشی از معامله بزرگ با عربستان، از بایدن توافق امنیتی در برابر بازدارندگی ایران را می‌خواهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شهردار کرج از وقوع حادثه رانش زمین در محدوده‌ای از اراضی موسوم به تپه "الله اکبر" منطقه حصار کرج کرج خبر داد

وب‌گاه مشرق نیوز

نرخ رشد 27.5 درصدی نقدینگی در تیر ماه سال جاری، کمترین نرخ طی 45 ماه اخیر به شمار می‌رود.

خبرگزاری مهر

در حال حاضر یک میلیون خانوار معادل 3 میلیون و 200 هزار نفر از کالابرگ الکترونیک استفاده می‌کنند که متولیان امر امیدوارند این عدد از 10 میلیون خانوار عبور کند.