دوشنبه 16 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری مهر

در حال حاضر یک میلیون خانوار معادل 3 میلیون و 200 هزار نفر از کالابرگ الکترونیک استفاده می‌کنند که متولیان امر امیدوارند این عدد از 10 میلیون خانوار عبور کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دو مجری معروف اینترنشنال از این شبکه جدا شدند

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به تداوم هوای گرم در اکثر مناطق کشور نسبت به شدت گرفتن تابش اشعه فرابنفش در ساعات میانی روز هشدار داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قهوه قادر است تأثیرات جدی بر دستگاه گوارش بگذارد؛ نوشیدن قهوه، تولید اسید معده را افزایش می‌دهد و اگر پیش از نوشیدن آن، چیزی نخورده باشید، اسید می‌تواند به پوشش داخلی معده آسیب وارد کند و موجب سوء هاضمه و سوزش سر دل شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روزنامه جمهوری اسلامی از دسته گل جدید حجت عبدالملکی رونمایی کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه کارخانه‌های تولید کاغذ با افزایش هزینه تولید مواجه هستند، گفت: سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان قیمت پیشنهادی را اعلام کرده است و برای نهایی شدن قیمت منتظر تشکیل جلسه برای تنظیم بازار هستیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فعالان بازار با اشاره به نوسان کاهشی قیمت سکه در روزهای اخیر می گویند که برخی از معامله گران بازار سکه نسبت به آینده قیمت اونس طلا اطمینان خاصی ندارند. شب گذشته قیمت طلای جهانی زیر 1920 دلار به فروش رسید. در کنار این، سکه‌بازان کمی درباره روند افزایشی دلار دچار تردید شده‌اند و سعی می کنند بی گدار به آب نزنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

باشگاه پرسپولیس با تیم برزیلی برای جذب گزینه خود به توافق مالی رسیده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: برابوس در جدیدترین پروژه خود، به سراغ مرسدس‌بنز میباخ S680 رفته و علاوه‌بر تغییرات ظاهری، دستی بر روی پیشرانه V12 قدرتمند خودرو کشیده است.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس سابق اتحادیه طلا و جواهر تهران: «توصیه به مردم کار سختی است اما من اگر پول داشتم طلا و سکه می‌خریدم.»

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس مسکن گفت: اخذ مالیات از خانه های خالی، موجب بهبود وضعیت بازار مسکن و تقویت و رونق آن خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

انتشار ویدئویی از یک دختر روس که به جوانان عرب پیشنهاد ازدواج با زنان روسی می‌دهد بحث‌برانگیز شده است.

خبرگزاری مهر

اصفهان - مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن استان، ساخت شهر جدید چهارم و 3 شهرک در حال پیگیری است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روابط عمومی دادگستری استان فارس اعلام کرد متهم پرونده از زندان عمومی به زندان نظامی منتقل شده است و در حال حاضر در بازداشت موقت به سر می‌برد.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - احداث راه آهن خراسان جنوبی از طرح‌های زیربنایی و شاخص در شرق کشور است که سال‌ها درگیر تامین اعتبار بوده و تهاتر نفتی از روش‌های تامین مالی این طرح ریلی است که سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی درباره مراحل اجرای آن توضیح داد.