یک‌شنبه 15 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه عرشه آنلاین

در پی انتشار اخبار مخدوش و غیرصحیحی در مورد علت صدور حکم انفصال از خدمت رییس سازمان سنجش، دیوان عدالت اداری اطلاعیه‌ای در این زمینه صادر کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه کارخانه‌های تولید کاغذ با افزایش هزینه تولید مواجه هستند، گفت: سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان قیمت پیشنهادی را اعلام کرده است و برای نهایی شدن قیمت منتظر تشکیل جلسه برای تنظیم بازار هستیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نرخ رشد 27.5 درصدی نقدینگی در تیر ماه سال جاری، کمترین نرخ طی 45 ماه اخیر به شمار می‌رود. کاهش حدود 10 واحد درصدی نرخ رشد نقدینگی طی یک سال و 15 واحد درصدی طی کمتر از دو سال، جدیت و البته کارآمدی سیاستگذار پولی در دولت سیزدهم برای کنترل این عامل تورم‌ساز را نشان می‌دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دانش آموزانی که در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی شرکت نموده اند می توانند در زمان اعلام نتایج که مرداد 1402 می باشد، به سایت my.medu.ir مراجعه نموده و نتایج آزمون نمونه دولتی 1402 - 1403 را مشاهده نمایند. به دلیل محدود بودن زمان ثبت نام حضوری، اطلاع از زمان اعلام جواب 1402 - 1403 و تکمیل روند ثبت نام از اهمیت بالایی برخوردار است. نتایج آزمون نمونه دولتی سال جاری در روز 19 مرداد ماه...

وب‌گاه منیبان

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از آغاز ارائه خدمات جدید جبران هزینه خسارت درمان بازنشستگان و وظیفه بگیران تحت پوشش این صندوق در قالب طرح «اختیاری» با سرانه هر نفر 205هزار تومان خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ساعت 7:30 صبح 12 مرداد، مرد ضایعات جمع کنی به سراغ سطل زباله‌ای در قلعه حسن خان رفت. او در حال جست و جو بود که ناگهان چشمش به کیسه نایلونی سیاه رنگی افتاد، وقتی در کیسه را باز کرد ناگهان با دست انسانی داخل آن مواجه شد.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان گفت: ارائه سند مالکیت به مالکان منازل مسکونی بالای 50 متر در بافت‌های فرسوده این استان از مردادماه جاری آغاز و تا پایان اسفندماه امسال تمدید شده است.

خبرگزاری مهر

نماینده مردم قزوین در مجلس با اشاره به اینکه برخی بانک‌ها حاضر به پرداخت وام با سود 23 درصد هم نیستند، گفت: بانک مرکزی باید با بانک‌های مستنکف از اجرای قانون جهش تولید مسکن برخورد کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

متیو میلر سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در پاسخ به پرسش خبرنگاری درباره واکنش واشنگتن به اظهارات رئیس جمهور ایران پیرامون حجاب، گفت: من اظهارات او (رئیس جمهور ایران) را دیده‌ام. ما همانطور که قبلا گفته‌ایم معتقدیم زنان و دختران در ایران و در هر کجای دیگر باید آزاد باشند تا هرچه می‌خواهند بپوشند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

4 عضو اصلی باند سرقت های طلا و اشیای با ارزش از منازل مسکونی در استان های مختلف کشور که در مشهد به «خفاش های شبگرد» معروف شده بودند، هنگامی در یکی از باغ ویلاهای اجاره ای مشهد دستگیر شدند که چندین شبانه روز زیر چتر اطلاعاتی پلیس قرار داشتند.

وب‌گاه خبر آنلاین

قیمت طلا و سکه در هفته‌ای که گذشت تحت تاثیر تغییرات بازار ارز، نوسان محدودی را در روزهای مختلف تجربه کرد. در بعضی روزها نیز مسیر قیمت طلا و سکه از هم جدا شد و در مجموع تغییرات قیمتی قطعات سکه از طلای 18 عیار بیشتر بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

توجه داشته باشید که برای قرمز شدن رنگ مربای به باید زمان پخت حرارت ملایم باشد و درِ قابلمه نیز بسته باشد. در این صورت مربای خوشرنگ و قرمزی خواهید داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کمیته انضباطی فدراسیون از دروازه بان تیم پرسپولیس دعوت کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دولت و مجلس قصد دارند مدت زمان خانه‌دار شدن هر ایرانی را تا پایان برنامه هفتم توسعه به 12 سال کاهش دهند؛ تولید سالیانه یک میلیون واحد مسکونی، گسترش افقی شهرهای کوچک، ساخت سالیانه 300 هزار خانه برای دهک‌های حمایتی و نوسازی سالیانه 100 هزار مسکن از جمله اهداف دولت و مجلس محسوب می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در حال پایه‌گذاری شهر هنر برای هنرمندان پیشکسوت و اهالی خبر در پرند هستیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر جهادکشاورزی با بیان اینکه حوزه دام و طیور آسیب دیده، اما با انگیزه در حال رفع مشکلات هستیم و معتقدیم هیچ بن‌بستی در کار وجود ندارد، درباره میزان خرید تضمینی گندم، گفت: خرید تضمینی از مرز 9 میلیون و 130 هزار تن گذشته است.