یک‌شنبه 15 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل حقوقی وزارت آموزش و پرورش درباره ابطال شرط سنی ورود به دانشگاه فرهنگیان گفت: در ضوابط دفترچه کنکور امسال، حداکثر سن ورود به دانشگاه فرهنگیان 24 سال تعیین شده و با رأی دیوان عدالت اداری این شرط سن ابطال شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

طی 5 روز آینده در بسیاری از نقاط کشور شاهد جوی آرام خواهیم بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

از امروز (چهارشنبه) امکان واریز وجه مبلغ علی‌الحساب برای منتخبان طرح جوانی جمعیت به مدت شش روز (تا پایان روز دوشنبه 23 مرداد ماه) فراهم شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امسال اقداماتی همچون نظارت بر عملکرد مشاوران املاک و راه اندازی سامانه املاک و مستغلات زمینه ساز بهبود وضعیت قیمت‌ها و آرامش در بازار اجاره شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در این هفته شاخص به کانال 2 میلیونی صعود کرد اما نتوانست به روند صعودی را حفظ کند و در دو روز پایانی هفته نزول کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

گرداننده صفحبزوس و سانچز نامزدی خود را در قایق تفریحی لاکچری 500 میلیون دلاری بزوس رسمی کردند. سانچز حین حضور در جشنواره فیلم کن، با افتخار حلقه نامزدی خیره کننده 20 قیراطی خود به ارزش تقریی 2.5 میلیون دلار را به نمایش گذاشت. ه اینستاگرامی همسریابی در خوزستان دستگیر شد

وب‌گاه عصر ایران

سخنگوی کمیسیون تلفیق در واکنش به انتشار خبری مبنی بر اینکه سهمیه بنزین به جای پلاک خودرو به کد ملی شهروندان تعلق می‌گیرد، گفت: دولت در ماده 31 تنها بیان داشته که یارانه انرژی به طور مساوی بین ایرانیان تقسیم شود اما توضیح نداده که منظور از تقسیم مساوی چیست و قرار است چگونه انجام شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نخست‌وزیر ایالت ساکسونی آلمان گفت: تحریم‌ها علیه مسکو بیشتر از روسیه به اقتصاد اروپا آسیب وارد کرده است.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در این هفته کاری شاخص کل بورس با افزایش 2.17 درصدی در ارتفاع 2 میلیون و 36 هزار واحدی ایستاد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

من آن کارخانه [صنایع فلزی ایران] را هم به همین ترتیب نوسازی کردم. نخست، مرد لایق دیگری به نام مهندس ذوالقدر را که در دوران معاونت من در وزارت اقتصاد رئیس یکی از ادارات بود (شاید اداره صنایع فلزی) به مدیریت عاملی این شرکت منصوب کردم و ترتیب نوسازی کارخانه را با او دادم. ذوالقدر هم مانند سیاوشی حدود اختیارات خود را سوال کرد، گفتم مقررات عبارت است از لیاقت تو و درستکاری تو. هیچ‌گونه مقررات...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محسن زنگنه، سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه در گفت‌وگو با «دنیای‌اقتصاد» خبر داد که تاکنون دو جلسه میان هیات‌رئیسه کمیسیون تلفیق و دولت درخصوص برخی مسائل برنامه هفتم توسعه برگزار کردیم و هر جلسه بیش از 3ساعت به طول انجامید. یکی از این جلسات درخصوص ارز بود و دیگری درباره بنزین و حامل‌های انرژی و در این ارتباط 3تفاهم به‌دست آمد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پس از آنکه چین در نشست مشترک با کشورهای عربی در سال میلادی گذشته بر موضع امارات در خصوص جزایر سه‌گانه مهر تایید زد، روسیه نیز اخیرا، چنین ایستاری را تکرار کرد. این موضوع به‌ویژه پس از حمایت از روسیه در جنگ اوکراین، که به چالش جدی در روابط ایران با غرب نیز تبدیل شد، حداقل برای برخی سیاستمداران کشور موجبات شگفتی رافراهم آورده است. همین شگفتی پیش‌تر راجع به موضع پکن نیز وجود داشت. احتمالا...

وب‌گاه عرشه آنلاین

در مارس 2017، دستاورد مهم شرکت چینی سازنده هواپیما، چنگدو (Chengdu) با نامJ-20 Mighty Dragon یا اژدهای قدرتمند وارد خدمت نیروی هوایی ارتش آزادی بخش خلق این کشور شد. این اولین هواپیمای پنهانکار عملیاتی جهان بود که خارج از ایالات متحده طراحی می شد و معرفی آن انحصار سه دهه ای آمریکا در زمینه هوانوردی پنهانکار را به پایان رساند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت سکه امامی امروز به طور میانگین در سطح 28 میلیون و 539 هزار تومان قرار گرفته که نسبت به روز گذشته افزایش جزیی داشته است.

خبرگزاری مهر

بندرعباس - معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی، برجسته کردن نقش اقتصاد دریامحور به عنوان یکی از تاکیدات جدی مقام معظم رهبری در برنامه هفتم سند تحول دولت را از اولویتهای این سازمان عنوان کرد.