دوشنبه 16 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری مهر

بندرعباس - معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی، برجسته کردن نقش اقتصاد دریامحور به عنوان یکی از تاکیدات جدی مقام معظم رهبری در برنامه هفتم سند تحول دولت را از اولویتهای این سازمان عنوان کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرگزاری دانشجو به نقل از سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، جلسه وضعیت تعیین تکلیف کامیون‌های کشنده رسوبی در محوطه‌های گمرکی و تملیکی موضوع بند «ث» ماده 30 احکام دائمی برنامه‌های توسعه‌ای کشور با حضور محمد رضوانفر رئیس کل گمرک، منوچهر منطقی معاون وزیر صمت، احسان مظفری مدیرکل دفتر مبارزه با قاچاق کالا و ارز دادستانی کل کشور و نمایندگان سازمان استاندارد، راهور فراجا، راهداری،...

وب‌گاه عرشه آنلاین

دروازه‌بان پرسپولیس ادامه داد: مطمئن باشید اگر بهانه سکو بیاورند تا هفته هشتم، نهم بازی‌ها بدون تماشاگر است.

خبرگزاری تسنیم

وزیر راه و شهرسازی گفت: پیشنهاد جداسازی وزارت مسکن و راه، طرحی بود که تعدادی از نمایندگان در گذشته عنوان کردند اما دولت رسما با این موضوع مخالف است و پیگیری این طرح از سوی دولت یک اتهام است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس مرکز رسانه و روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به رونمایی از نسخه جدید تارنمای خبری این نهاد گفت: تاکید آیت‌الله آملی لاریجانی بر شفافیت در اطلاع‌رسانی عملکرد مجمع است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از اینتلی نیوز، گروه ویژه اقدام مالی موسوم به FATF اعلام کرده است که اقدامات ترکیه برای تقویت مقابله با پولشویی و تامین مالی تروریسم در سال گذشته کافی نبوده و این کشور همچنان در فهرست خاکستری باقی خواهد ماند. در گزارش FATF آمده است که ترکیه همچنان در اجرای توصیه‌های گروه ویژه اقدام مالی نقص و کمبود دارد. در این گزارش آمده است که ترکیه یک...

وب‌گاه عرشه آنلاین

وب‌گاه خبر آنلاین

روز چهارشنبه، قیمت بیت کوین (BTC/USD) با صعود 1.60درصدی و با قیمت 29 هزار و 700 دلار، شاهد افزایش قابل توجهی بود.

وب‌گاه فرارو

به‌طور کلی ویتامین‌های مختلفی برای رشد موها مهم هستند، اما ویتامین‌های گروه B از این نظر اهمیت ویژه‌ای دارند. ویتامین‌های B7 (بیوتین)، فولات و B12 برای شکل‌گیری سلول‌های جدید واقعا حیاتی هستند، درحالی که بیوتین به تقویت خود موها و همچنین ارتقای رشد آنها کمک می‌رساند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مجرم سابقه‌دار و دوستش که در جریان سرقت خودرو شاسی بلند زن نقاش وی را کشته و جسدش را دفن کرده بودند در حالی در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می‌شوند که ولی قهری دو دختر خردسال قربانی برای آنها درخواست قصاص را مطرح کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مجید چگنی گفت: امسال بحران ناترازی گاز افزایش می‌یابد، این منطقی نیست که برای جبران محرومیت در بخش‌های دیگر از منابع شرکت ملی گاز برداریم و در جاهای دیگر هزینه کنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علی ضیا، مجری مشهور در ویدئویی که از خودش منتشر کرده به گرانی اقلام خوراکی و وعده‌های عمل نشده رئیسی کنایه تندی زده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علی ضیا، مجری مشهور در ویدئویی که از خودش منتشر کرده به گرانی اقلام خوراکی و وعده‌های عمل نشده رئیسی کنایه تندی زده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: تا پایان سومین روز پیش ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی 19 هزار و 117 نفر از متقاضیان داوطلبی انتخابات مجلس شورای اسلامی مدارک هویتی خود را در سامانه، بارگذاری کرده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قرارداد سرمربی تیم فوتبال استقلال در سازمان لیگ ثبت شد.