یک‌شنبه 15 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه عرشه آنلاین

فارس نوشت: بسیار جای تعجب است که وزیر خارجه با وجود آنکه چندین بار با مقامات طالبان دیدار کرده و میزبان آنها بوده است نسبت به حساسیت این مسائل و هزینه‌هایی که ممکن است براثر چنین اظهاراتی بر نظام و مردم ایران تحمیل شود بی‌اطلاع باشد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

هشتمین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی به ریاست مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: یک زمانی در کشور ما بنزین صادر می‌شد و بنزین در باک خودروهای فراسرزمینی می‌رفت و امروز دانش فنی منتقل شده و نفت خام را تبدیل به بنزین می‌کند. این به برکت این نظام است که دانش فنی تبدیل به بنزین می‌شود و آن بنزین در باک خودروی مصرف کننده آنجا قرار می‌گیرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با پیگیری های انجام شده اکنون نیازی به فرم جیم سبز برای دریافت زمین در بوموسی وجود ندارد و همه ایرانیان می توانند در بوموسی در صورت داشتن دیگر شرایط خانه دار شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پروژه سینمایی‌«کاباره» که در نیمه راه تولید متوقف شد، با سفارش و حمایت مالی یکی از چهره‌های شناخته‌شده و به‌صورت زیرزمینی در حال تولید بوده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امروز شما چگونه خواهد گذشت؟ فال روزانه پنجشنبه 19 مرداد تا از اتفاقات مهم پیش روی خود در این روز باخبر شوید.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس شورای اسلامی زنجان با اشاره به رقم بالای پرداخت‌های مسکن مهر گفت: در شرایط موجود و با توجه به تورم بالا پرداخت اقساط مسکن ملی برای مردم بسیار سنگین است و برای این امر نیازمند چاره‌اندیشی است.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی گفت: یک زمانی در کشور ما بنزین صادر می‌شد و بنزین در باک خودروهای فراسرزمینی می‌رفت و امروز دانش فنی منتقل شده و نفت خام را تبدیل به بنزین می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اولین گل رقابت‌های لیگ برتر توسط بازیکن پیکان به ثمر رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس پلیس راهور فراجا اعلام کرد که شش شهر دیگر نیز به اجرای طرح گواهینامه آسان موتورسیکلت پیوسته و به زودی این طرح در سراسر کشور و از جمله تهران نیز اجرا می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس پلیس راه مازندران گفت: اعمال محدودیت‌های ترافیکی از امروز آغاز شده و تا ساعت 6صبح روز شنبه 21 مرداد ماه در محورهای مواصلاتی استان اجرا می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کشف لیتیوم در ایران و مشارکت احتمالی چین برای دست‌یافتن به این لیتیوم در ایران می تواند مقدمه یک جهانی باشد . جزئیات جدید از کشف لیتیوم در همدان و چابهار منتشر شد. اوایل اسفند سال گذشته خبر‌هایی منتشر شد که از کشف میلیون‌ها تن لیتیوم در دو معدن حوالی همدان خبر می‌داد؛ خبری که طی آن برآورد می‌شد که بدین ترتیب ایران دارنده چهارمین یا شاید حتی دومین ذخایر لیتیوم جهان است؛

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اگر فکر می‌کنید که با مشکل نازک‌شدگی غیرعادی یا ریزش موها مواجه شده‌اید، در درجه اول باید رژیم غذایی خودتان را بررسی کنید.

وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادنیوز نوشت: رئیس کل بانک مرکزی امروز اعلام کرده که ضریب جینی در سال 1401 به میزان 0.2 واحد درصد کاهش یافته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل گمرک جلفا اعلام کرد: یک میلیارد و 217 میلیون دلار صادرات از گمرک جلفا به 22 کشور جهان در 2 سال گذشته از آغاز دولت سیزدهم انجام شده است.