جمعه 13 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه عصر ایران

گرچه در سال گذشته هم بانک مرکزی خواستار مستثنی شدن این وام از شرط مذکور شده بود اما نهایتا به نتیجه‌ای نرسید و مردان سربازی نرفته نتوانستند در یک سال و نیم گذشته وام فرزندآوری دریافت کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی خطیبی در نشست رؤسای دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی که امروز (دوشنبه) در سالن شهدای جهاد علمی برگزار شد، اظهار داشت: ظرفیت‌هایی در قانون بودجه وجود دارد که دانشگاه‌های ما خوب به آن نپرداخته‌اند. وی به بحث فاینانس اشاره کرد و گفت: ظرفیت 30 میلیارد یورویی وجود دارد که می‌توانیم از این ظرفیت قانونی بهره‌مند شویم؛ در ذیل این قانون آمده است تجهیزات...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بر اساس فهرست قیمت‌های عمده فروشی محصولات کشاورزی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران، قیمت میوه‌های تابستانه در این بازار در محدوده 35 هزار تومان به بالا به فروش می‌رود، وقتی پای این میوه‌ها به مغازه‌های بازار می‌رسد، قیمت بسیار بیشتر رشد می‌کند، این در حالی است که براساس آمار سازمان خوار و بار کشاورزی ملل متحد، ایران در تولید 22 محصول کشاورزی مقام...

وب‌گاه عرشه آنلاین

متن اطلاعیه وزارت اقتصاد درباره نحوه دریافت وام بدون ضامن و نام بانک‌هایی که وام بدون ضامن به متقاضیان پرداخت می‌کنند، منتشر شد.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - مدیرکل بهزیستی مازندران از نام‌نویسی چهار هزار و 169 نفر از مددجویان زیرپوشش این نهاد حمایتی و خدماتی در طرح نهضت ملی مسکن خبرداد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - قیمت هر دلار آمریکا امروز (دوشنبه، 26 تیر 1402) در مرکز مبادله ارز و طلای ایران بدون تغییر قیمت نسبت به روز گذشته با نرخ 41 هزار و 257 تومان مبادله شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

نام نویسی دریافت زمین برای خانواده های دارای 4 فرزند در سامانه جامع طرح های حمایتی مسکن آغاز شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هاشم داداش‌پور در نشست رؤسای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی که امروز (دوشنبه) در سالن شهدای جهاد علمی برگزار شد، به بحث جذب دانشجویان بین‌الملل اشاره کرد و گفت: بحث جذب دانشجویان بین‌الملل در دستور کار همه رؤسای دانشگاه‌ها قرار گرفته است. رئیس سازمان امور دانشجویان در خصوص بورسیه‌ها اظهار کرد: آیین نامه جامع 13گانه بورس به کلیه دانشگاه‌های کشور...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در مراسمی با حضور محمد مخبر از 700 بسته سرمایه گذاری در مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی به ارزش 430 هزار میلیارد تومان رونمایی شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جلسه هیات امنای دانشگاه از ساعت 11 تا 13 در دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد. جلسه هیات امنا دانشگاه صنعتی شریف امروز با حضور اعضای حقیقی و حقوقی شامل حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات، محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، علی‌اکبر صالحی، سعید سهراب‌پور، محمدرضاعارف در دفتر ریاست دانشگاه برگزار می‌شود. علاوه بر این، امیرعلی سیف‌الدین،...

وب‌گاه فرارو

نماینده مجلس با بیان اینکه وضعیت دریاچه ارومیه بحرانی است گفت: حجم قابل توجهی از آب دریاچه تبخیر شده است، جا‌های کم عمق تقریبا خشک شده است و در وضعیت بحرانی به سر می‌برد اگر وضعیت همین گونه پیش برود ما گرد و غبار‌ها و طوفان‌های نمکی را خواهیم داشت که شهر‌ها و استان‌های اطراف را برای زندگی تهدید می‌کند.

خبرگزاری مهر

نام نویسی دریافت زمین برای خانواده های دارای 4 فرزند در سامانه جامع طرح های حمایتی مسکن آغاز شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قیمت طلا 18عیار ظهرامروز رشد محدودی را ثبت کرد و در حدود 2 میلیون و 320 هزارو 500 تومان به فروش رسید.