جمعه 13 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - مدیرکل بهزیستی مازندران از نام‌نویسی چهار هزار و 169 نفر از مددجویان زیرپوشش این نهاد حمایتی و خدماتی در طرح نهضت ملی مسکن خبرداد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - قیمت هر دلار آمریکا امروز (دوشنبه، 26 تیر 1402) در مرکز مبادله ارز و طلای ایران بدون تغییر قیمت نسبت به روز گذشته با نرخ 41 هزار و 257 تومان مبادله شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

نام نویسی دریافت زمین برای خانواده های دارای 4 فرزند در سامانه جامع طرح های حمایتی مسکن آغاز شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هاشم داداش‌پور در نشست رؤسای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی که امروز (دوشنبه) در سالن شهدای جهاد علمی برگزار شد، به بحث جذب دانشجویان بین‌الملل اشاره کرد و گفت: بحث جذب دانشجویان بین‌الملل در دستور کار همه رؤسای دانشگاه‌ها قرار گرفته است. رئیس سازمان امور دانشجویان در خصوص بورسیه‌ها اظهار کرد: آیین نامه جامع 13گانه بورس به کلیه دانشگاه‌های کشور...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در مراسمی با حضور محمد مخبر از 700 بسته سرمایه گذاری در مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی به ارزش 430 هزار میلیارد تومان رونمایی شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جلسه هیات امنای دانشگاه از ساعت 11 تا 13 در دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد. جلسه هیات امنا دانشگاه صنعتی شریف امروز با حضور اعضای حقیقی و حقوقی شامل حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات، محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، علی‌اکبر صالحی، سعید سهراب‌پور، محمدرضاعارف در دفتر ریاست دانشگاه برگزار می‌شود. علاوه بر این، امیرعلی سیف‌الدین،...

وب‌گاه فرارو

نماینده مجلس با بیان اینکه وضعیت دریاچه ارومیه بحرانی است گفت: حجم قابل توجهی از آب دریاچه تبخیر شده است، جا‌های کم عمق تقریبا خشک شده است و در وضعیت بحرانی به سر می‌برد اگر وضعیت همین گونه پیش برود ما گرد و غبار‌ها و طوفان‌های نمکی را خواهیم داشت که شهر‌ها و استان‌های اطراف را برای زندگی تهدید می‌کند.

خبرگزاری مهر

نام نویسی دریافت زمین برای خانواده های دارای 4 فرزند در سامانه جامع طرح های حمایتی مسکن آغاز شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قیمت طلا 18عیار ظهرامروز رشد محدودی را ثبت کرد و در حدود 2 میلیون و 320 هزارو 500 تومان به فروش رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روز دوشنبه خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار سهام برای دهمین روز متوالی منفی شد و هزار و 122 میلیارد تومان پول حقیقی از بازار سهام خارج شد

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بورس اوراق بهادار تهران امروز هم بعد از ریزش روز گذشته، با کاهش کم‌سابقه 64 هزار و 662 واحد معادل 3.2 درصدی همراه شد و شاخص کل با از دست دادن کانال 2 میلیون واحدی به رقم یک‌میلیون و 956 هزار و 634 واحد رسید. همچنین شاخص کل هم وزن با کاهش 20 هزار و 734 واحد به رقم 687 هزار و 753 واحد رسید. ارزش روز بازار ناشی از ارزش شرکت‌های بورسی به بیش از 7...

وب‌گاه الف

در مراسمی با حضور معاون اول رئیس جمهور از 700 بسته سرمایه گذاری در مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی به ارزش 430 هزار میلیارد تومان رونمایی شد.

خبرگزاری مهر

مشهد فرمانده انتظامی مشهد از کشف 4 دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق در بازرسی از یک خانه مسکونی در منطقه قاسم آباد خبر داد.