جمعه 13 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اولین رویداد سالانه هلدینگ فناوری و نوآوری بانک تجارت (تفتا) با نام «سمفونی تفتا» با حضور مهمانانی از بانک مرکزی، مجلس شورای اسلامی، هلدینگ های فناوری اطلاعات بانک ها، بانک تجارت و فعالان اکوسیستم استارتاپی و.... 24 تیر در تالار رودکی برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، رویداد نوآوری بهره‌ور در حوزه انرژی با هدف شناسایی، توانمندسازی و حمایت از ایده‌ها و طرح‌های نوآورانه کارآمد در ارتقای بهره‌وری تولید، انتقال، توزیع و مصرف انرژی برگزار شد. روح الله دهقانی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهوری در سومین دوره این رویداد با اشاره به استفاده...

وب‌گاه گسترش

امروز در بازار آزاد قیمت طلای 18عیار هر گرم 2 میلیون و 324هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 27 میلیون و 450هزار تومان است.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بانک مرکزی اعلام کرد: نسخه نخست «سامانه روابط اشخاص ذینفع واحد» مربوط به اطلاعات سببی و نسبی و اطلاعات روابط هیات مدیره تا سه سطح، بر روی بستر شبکه تبادل اطلاعات بین بانکی آماده بهره‌برداری از سوی شبکه بانکی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: امروز رئیس مجلس قانون «الحاق یک ماده به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» را ابلاغ کرد و از این پس «سربازی نرفته‌ها» می‌توانند همانند سایرین وام ازدواج و فرزندآوری دریافت کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نحوه دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه و ثبت‌نام وام بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی اعلام شد.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان برنامه بودجه کل کشور گفت: در جلسه کمیسیون تلفیق، سازوکار کنترل نرخ تورم از سوی بانک مرکزی مشخص شد.

خبرگزاری مهر

بانک‌های دولتی و بانک هایی که دولت سهام مالکیتی آنها را در اختیار دارد، از ابتدای بهمن 1400 تا 31 خرداد 1402 به یک میلیون و 928 هزار و 724 نفر 68 هزار و 881 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محسن رضایی رئیس دبیرخانه شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در بازدید از نمایشگاه توانمندسازی محلات کم برخوردار شهرستان قدس گفت: یکی از اقدامات خوب این دولت تشکیل میز‌های خدمت در محل زندگی مردم در سراسر کشور و خصوصا مناطق محروم است، چرا که بسیاری از مردم به ادارات دسترسی ندارند و یا با کار اداری آشنا نیستند؛ لذا این میز‌های خدمت در حقیقت موجب قرابت...

وب‌گاه الف

همزمان با سفر سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد، پتروشیمی گچساران با حمایت 40 هزار میلیاردی بانک صادرات ایران به بهره‌برداری رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سکه امروز همزمان با ثبات قیمت دلار در محدوده 27میلیون و 500هزار تومان معامله شد. این قیمت در مقایسه با دیروز ثابت بود.

وب‌گاه عصر ایران

کانال منتشر کننده خبر افزایش قیمت بنزین، جعلی باشد یا نباشد؛ خبر گرانی بنزین، واقعی باشد یا نباشد؛ به احتمال بسیار، اکثریت مردم این خبر را باور کرده اند و براساس آن برنامه ریزی و زندگی می کنند چرا که به این شیوه اطلاع رسانی مسوولان عادت کرده اند.