پنج‌شنبه 19 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت اکثر خودروهای مونتاژی بین نظر اول شورای رقابت و قیمت کارخانه ای خودروسازان تعیین شده است.

وب‌گاه الف

طبق اعلام مدیر روابط عمومی مرکز مبادله ارز و طلای ایران، کارگروه تخصیص ارز اربعین به زائران در بانک مرکزی تشکیل شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت از دستگیری هشت نفر از عوامل ایجاد نزاع و رعب و وحشت در جنوب تهران خبر داد.

خبرگزاری مهر

کرمانشاه - نماینده مردم سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تبدیل خودرو از کالای مصرفی به سرمایه‌ای، گفت: نقدینگی کشور باید از بازار خودرو به سمت تولید و اشتغال برود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سردار سعید منتظرالمهدی، سخنگوی فراجا گفت: باید با افراد شُل‌حجاب و کم‌حجاب رفتار‌های حساب‌شده داشته باشیم تا بتوانیم آنها را جذب کنیم. وی افزود: همه دستگاه‌های مسئول در زمینه عفاف و حجاب باید پای کار بیایند و به پلیس کمک کنند. کم‌کاری‌های دستگاه‌های دیگر در این زمینه باعث شده است که پلیس در خط اول این میدان قرار بگیرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: در قانون بودجه مصوب شد از سود سپرده‌های بانکی اشخاص حقوقی مالیات اخذ شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت یورو در بازار امروز پایین آمد.

وب‌گاه مشرق نیوز

طبق نرخنامه جدید مصوب سازمان مدیریت میادین و میوه و تره‌بار قیمت تخم مرغ ارزان شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مخالفت‌ها و دشمنی‌ها در سیاست داخلی آمریکا با یکی از معماران برجام به اختلاف‌های کهنه ایدئولوژیک باز می‌گردد؛ مساله ای که تا به امروز ادامه دارد و لابی صهیونیستی تلاش های دیپلماتیک او برای احیای برجام را بر نمی تابد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شهروندان گزارش دادند که در ایستگاه مترو قیطریه، بوی شدید فاضلاب به مشامشان رسیده است. شرکت مترو به رکنا گفت: بوی نامطبوع ناشی از سرریز شدن فاضلاب یک رستوران در مجاورت مترو به محوطه مترو است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

این روزها با آگهی‌های عجیب و غریبی در زمینه مسکن مواجه می‌شویم. در یکی از آگهی پشت بامی با قیمت 350 میلیون تومان یعنی متری 3 میلیون و 645 هزار تومان به فروش می‌رسد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت سکه در بازار کاهشی بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در حالی که این مرد قصد داشت دختر بزرگتر خود را نیز به قتل برساند اما دختر جوان از چنگال پدر گریخت و موضوع را به مراتب پلیس اطلاع داد.