پنج‌شنبه 19 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون معماری و شهرسازی گفت: مجموع میزان واگذاری اراضی در طرح نهضت ملی مسکن نسبت به مسکن ملی سه برابر افزایش یافته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دروازه‌بان فصل گذشته تیم فوتبال استقلال که هنوز وضعیت تمدید قراردادش با این باشگاه مشخص نیست، تمرینات فردی را پشت سر می‌گذارد.

خبرگزاری تسنیم

عضو شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان با بیان "صنعت ساخت و ساز کشور بیمار است"از تصویب پیشنهاد تشکیل شورای‌عالی صیانت از ساخت و ساز کشور خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طبق قرعه کشی لیگ برتر، پرسپولیس و استقلال در هفته پنجم لیگ برتر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: من از نزدیک شاهد هستم ایشان (رهبر انقلاب) در کمال سلامت هستند و خدا را شکر هیچ مشکلی ندارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در بازار امروز قیمت دلار عقب نشینی کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، قیمت سکه امامی امروز سه شنبه 19 تیر سال 1402 با کاهش قیمت 200 هزار تومانی نسبت به دیروز به 28 میلیون و 100 هزار تومان رسیده است. البته دوشنبه هفته گذشته قیمت سکه امامی به 29 میلیون و 300 هزار تومان رسیده بود. همچنین حباب این سکه روی رقم 5 میلیون و 565 هزار تومان قرار دارد. هر گرم طلای 18 عیار نیز تا به این لحظه 2 میلیون و 340 هزار تومان معامله...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، «اصغر بالسینی» افزود: با توجه به نزدیک بودن مراسم اربعین حسینی، بانک مرکزی در راستای خدمت رسانی به زائران مساله تخصیص ارز اربعین را در دستور کار قرارداد. وی افزود: کارگروه مشخصی برای بررسی و تصمیم‌گیری در خصوص نحوه تخصیص ارز اربعین تشکیل شده است و مقرر شده در اسرع وقت مساله تامین ارز در دستور کار شبکه بانکی قرار گیرد. سخنگوی مرکز مبادله ار زو...

وب‌گاه عرشه آنلاین

تماس گیرندگان اعلام می کنند با وجود دپو شدن این خودروها درپارکینگ شرکت زامیاد، این شرکت از حدود 2 ماه قبل از تحویل آنها به خریدارانی که وجه خودروها را هم به طورکامل پرداخت کرده اند، خودداری می کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک نانوا با چسباندن یک برگه کاغذ روی شیشه نانوایی مفصل با مشتریان خود درد و دل کرده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران گفت: باتوجه به سفر زائران در اربعین، طی روز‌های آینده مکانیزم‌های اجرایی از طریق این مرکز اطلاع رسانی خواهد شد.

خبرگزاری مهر

قیمت سکه امامی نسبت به دیروز با افت 200 هزار تومانی مواجه شده و به 28 میلیون و 100 هزار تومان رسیده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت طلا 18 عیار امروز در بازار تهران سیر نزولی اندکی را در پیش گرفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

مرکز مبادله ایران اعلام کرد مقرر شده تأمین و تخصیص ارز اربعین با مدیریت مرکز مبادله ارز و طلای ایران و از طریق شبکه گسترده بانکی به سرعت و با گستردگی انجام پذیرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبرگزاری میزان، خبرگزاری رسمی قوه قضاییه نوشت: در روز‌های گذشته رسانه‌های معاند ادعا‌هایی را در مورد فردی به نام «موسی اسماعیلی» منتشر و عنوان کردند فرد مورد اشاره در زندان ارومیه و زیر شکنجه کشته شده است.