پنج‌شنبه 19 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه مشرق نیوز

قیمت خودرو امروز 20 تیر ماه در اغلب محصولات کاهشی گزارش شد. در این میان بودند خودروهایی که افزایش اندک و یا ثبات قیمتی را تجربه کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهدی طغیانی سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در یک برنامه تلویزیونی درباره وضعیت مالیات ستانی در کشور گفت: مسئله مالیات در کشور ما هنوز جایگاه خود را پیدا نکرده است. ما امسال حدوداً 600 هزار میلیارد تومان نفت به بودجه کمک می‌کند، 800 هزار میلیارد تومان مالیات به بودجه کمک می‌کند و مابقی بودجه از فروش اموال و دارایی و بدهی و... تأمین می‌شود....

وب‌گاه عرشه آنلاین

در بازار خودروهای ایرانی قیمت پژو پارس و 207 دنده ای 10 میلیون تومان کاهش یافت 206 تیپ سه و دنا پلاس نیز کاهش 5 میلیون تومانی داشتند

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مهدی طغیانی گفت: مجلس افزدد: مالیات بر مجموع درآمد در بسیاری از کشور‌ها در حال اجرا است و هر کس از اقتصاد بهره مند‌تر است باید مالیات بیشتری بدهند.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: در قانون بودجه مصوب شده سود سپرده اشخاص حقوقی مالیات اخذ شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سکه امامی در چند روز اخیر شاهد تشنج قیمتی بوده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در معاملات قیمت دلار مبادله ای امروز روند نزولی را تجربه کرد و به 41,257 (چهل و یک هزار و دویست و پنجاه و هفت) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.01 درصدی داشته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای کشور گفت: تامین و تخصیص ارز اربعین زائران حسینی در دستور کار بانک مرکزی قرار دارد.

خبرگزاری مهر

مرکز مبادله ایران اعلام کرد مقرر شده تأمین و تخصیص ارز اربعین با مدیریت مرکز مبادله ارز و طلای ایران و از طریق شبکه گسترده بانکی به سرعت و با گستردگی انجام پذیرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز در صرافی ملی ایران قیمت دلار در جریان معاملات بر مدار کاهش حرکت کرد و نرخ 41,257 (چهل و یک هزار و دویست و پنجاه و هفت تومان) برای فروش اعلام شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معامله‌گران معتقدند در قیمت دلار امروز سه شنبه 20 تیر ماه می‌تواند بین حمایت و مقاومت 49 هزار و 800 تومان تا 50 هزار و 200 تومان معامله شود.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه عرشه آنلاین

شنبه 17 تیر ماه تعدادی از جانبازان در خیابان طالقانی تجمع کردند که به‌دنبال این تجمع درگیری‌هایی به وجود آمد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت فروش دلار آمریکا در صرافی بانک ملی ایران 41,258 (چهل و یک هزار و دویست و پنجاه و هفت تومان) اعلام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز