پنج‌شنبه 19 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت پوند در بازار نوسان نزولی را تجربه کرد.

خبرگزاری ایرنا

قشم - ایرنا - معاون فرهنگی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری جشنواره «ورزش ماجراجویانه» در این جزیره خبر داد و گفت: این رقابت های ورزشی از (25 تا 29 تیرماه) در سرزمین آب و آفتاب برگزار می شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

بازار طلا، سکه و ارز امروز به مسیر کاهشی خود ادامه دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت سکه در بازار نزولی شد و به 28,251,000 (بیست و هشت میلیون و دویست و پنجاه و یک هزار) تومان رسید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت سکه پایین آمد و به 28,251,000 (بیست و هشت میلیون و دویست و پنجاه و یک هزار) تومان رسید که کاهش 0.18 درصدی داشته است. قیمت دلار هم ریزش داشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در بازار قیمت سکه امروز عقب نشینی کرد و به 28,251,000 (بیست و هشت میلیون و دویست و پنجاه و یک هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.18 درصدی داشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

قیمت طلا 18 عیار امروز افت کرد و به 2,342,400 (دو میلیون و سیصد و چهل و دو هزار و چهارصد) تومان رسید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت دلار در جریان معاملات بازار پایین آمد و به 49,400 (چهل و نه هزار و چهارصد) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.41 درصدی را تجربه کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، موضوع اصلاح ساختار بودجه از مباحثی است که رهبر انقلاب از سالیان پیش تاکید ویژه‌ای را نسبت به این موضوع داشتند، به عنوان مثال سال 1375 در دیدار اعضای کمیسیون دیوان محاسبات مجلس شورای اسلامی و مسؤولان دیوان محاسبات، بودجه عمومی کشور را بخش مهمی از ثروت جامعه و وسیله‌ای برای اداره کشور و حیات ملت خواندند و فرمودند: «اگر خدای ناکرده براثر بی‌دقتی، بی‌ملاحظگی،...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

قیمت دلار مبادله ای در بازار امروز نسبت به روز قبل ثابت بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت طلا 18 عیار در بازار کاهشی بود و هر گرم به 2,342,400 (دو میلیون و سیصد و چهل و دو هزار و چهارصد) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.25 درصدی داشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در بازار قیمت دلار امروز ریزش داشت و به 49,400 (چهل و نه هزار و چهارصد) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.41 درصدی داشته است. قیمت طلا و سکه هم پایین آمد.

وب‌گاه الف

سخنگوی سازمان امور مالیاتی از تلاش برای مالیات ستانی از سلبریتی ها و بلاگرها خبر داد و گفت: در این بررسی مشخص شد 213 بلاگر و سلبریتی 2300 میلیارد تومان واریزی حساب داشتند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عیسی آل کثیر پس از عدم تفاهم مالی با باشگاه پرسپولیس قید ادامه حضور در این تیم را زد تا به سپاهان اصفهان بپیوندد.

وب‌گاه گسترش

هفته گذشته بالاخره پس از مدت‌ها شاهد عقب نشینی شورای رقابت بودیم و نرخ محصولات مونتاژی منتشر شد و متقاضیان این خودروها می‌توانند تکلیف خود را روشن شده بدانند.