جمعه 1 تیر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

به دلیل نقص فنی به وجود آمده حرکت قطارهای مترو تهران از ایستگاه وردآورد به سمت گلشهر با اختلال و تأخیر مواجه است.

کارشناسان معتقدند گاهی اوقات ویروس آبله میمون می تواند از طریق هوا، حداقل در فواصل کوتاه، منتشر شود، اما دقیقاً مشخص نیست که چقدر در گسترش این بیماری نقش دارد.

شبکه خبری سی ان ان آمریکا گزارش داد که دولت جو بایدن رئیس جمهوری دموکرات آمریکا به دنبال از سرگیری و احیای کامل روابط با عربستان سعودی و عبور از قتل جمال خاشقچی است.

باراک اوباما، رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا گفت که هزینه‌های انسانی در جنگ اوکراین همچنان افزایش خواهد یافت.

رؤسای هیأت‌های اروپایی در قدس روز جمعه نگرانی خود را از تصمیم دیوان عالی رژیم صهیونیستی برای تحکیم سلطه سازمان اسرائیلی بر املاک متعلق به یک کلیسای ارتودکس اعلام کردند.

دستیار وزیر امور خارجه آمریکا در امور خاور نزدیک روز شنبه به سرزمین های اشغالی و کرانه باختری سفر می‌کند تا درباره ایران و منطقه با مقامات رژیم صهیونیستی دیدار و رایزنی کند.

نیویورک - ایرنا - سازمان ملل متحد اعلام کرد سال گذشته بیش از سه هزار پناهجو جان خود را در دریا از دست دادند.

دولت جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا در حالیکه همچنان از رژیم صهیونیستی حمایت همه جانبه ای دارد، در اقدامی نمایشی دفتر امور فلسطینیان را از سفارت این کشور در سرزمین های اشغالی جدا کرد.

سفیر و معاون نمایندگی ایران در سازمان ملل با محکوم کردن اقدامات یکجانبه قهرآمیز و ناعادلانه که بخشهای بهداشت و درمان کشورها را تحت تاثیر قرار داده است، خواستار اقدام موثر جامعه جهانی برای پایان دادن به تحریمهای یکجانبه علیه ایران شد.

زلزله 3.7 ریشتری حوالی آواجیق در استان آذربایجان غربی را لرزاند.

جنبش جهاد اسلامی در بیانیه ای تاکید کرد که ترور رهبران مقاومت توسط صهیونیست ها موجب توقف مبارزه و جهاد با دشمن نخواهد شد.

منابع یمنی از تداوم نقض آتش بس در الحدیده توسط ائتلاف متجاوز سعودی خبر دادند.

خبرگزاری فرانسه نوشته تاکتیک‌های هسته‌ای ایران موجب شده رئیس‌جمهور آمریکا در برابر انتخاب‌های دشواری قرار بگیرد.

وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی با حضور در برنامه صف اول شبکه خبر، به تشریح عملکرد وزارت بهداشت در مقابله با کرونا پرداخت.

دیدار تیم های ملی والیبال هلند و ایران با شکست والیبالیست‌های کشورمان خاتمه یافت.

در این ویدیو نماهنگ «امام رضایی ام»، کاری از واحد ارتباطات و رسانه حرم مطهر رضوی را مشاهده می کنید.