یک‌شنبه 27 خرداد 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

کاروان زیر سایه خورشید و خدام حرم مطهر امام رضا (ع) به مناسبت دهه کرامت در بیمارستان امام علی (ع) شهرستان رودان حضور پیدا کردند.

هوندا به تازگی دومین نسل کراس اوور ساب کامپکت HR-V 2023 را با تغییراتی عمده نسبت به نسل قبل رونمایی کرده است.

این روزها و با گرم شدن هوا، کمبود و قطعی آب آشامیدنی در اکثر نقاط شهری و روستایی گلوگاه به مشکل اول مردم این شهرستان مبدل شده است.

همزمان با سالروز ولادت با سعادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت امام رضا (ع) علاوه بر برپایی ایستگاه های صلواتی مراسم جشن میلاد آن حضرت نیز در نقاط مختلف شهر و روستاهای رشتخوار برگزار شد.

اکبر کاووسی گفت: در راستای جذب و تسهیل در کار سرمایه گذاران باید در شهرداری همدان پنجره واحد سرمایه‌گذاری راه‌اندازی شود.

با جرأت می‌توان گفت که ادامه حضور کشورمان در NPT غیر از صدور مجوز برای ترور دانشمندان، تخریب تاسیسات نظامی و هسته‌ای و برباد دادن امکانات و ظرفیت‌های داخلی هیچ نتیجه دیگری نداشته و نخواهد داشت!

شب گذشته آیین نقاره نوازی ویژه میلاد حضرت رضا علیه السلام اجرا شد.

نشست هیات رئیسه مجلس برگزار و جایگاه اعضای هیات رئیسه در اجلاسیه سوم مشخص شد.

به مناسبت دهه کرامت و فرا رسیدن میلاد حضرت امام رضا (ع) ویژه برنامه «شادباش» به همت اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل هنرهای نمایشی رادیو در تماشاخانه سنگلج اجرا و همزمان از آنتن رادیو نمایش پخش می‌شود.

رئیس اورژانس شهرستان مه ولات خراسان رضوی گفت: واژگونی اتوبوس در کیلومتر 60 محور بجستان به فیض آباد 3 کشته و 28 مصدوم داشت.

سرپرست دفتر امور مشترک فدراسیونهای ورزشی گفت: مجمع انتخاباتی سوارکاری با تعویق 10 روزه 31 خرداد ماه برگزار می شود.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: لایحه بکارگیری سلاح توسط مامورین نیروهای مسلح در موارد ضروری با قید فوریت تقدیم هیئت رئیسه مجلس خواهد شد.

قهرمانی از رفع تصرف بیش از 2800 متر مربع از اراضی دولتی در جزیره قشم پس از شناسایی تغییرات فیزیکی آن توسط سامانه سپاس خبر داد.

نقوی، شهردار منطقه بافت تاریخی یزد، از وجود بیش از 100 آب انبار تاریخی در شهر یزد خبر داد و گفت: متاسفانه به دلیل مشخص نبودن امین وقف، این آب انبارها به زباله دانی تبدیل شده اند.

وزیر حمل و نقل رژیم صهیونیستی گفت که اقدامات برای پرواز هواپیماهای این رژیم بر فراز عربستان به عنوان بخشی از فرایند سازش و عادی سازی روابط با ریاض در جریان است.

حب رسول‌الله و ائمه اطهار علیهم‌السلام همیشه در بین مردم کرد بوده و در طول تاریخ ثابت شده است اما در این میان، کردهای اهل سنت ایران ارادت ویژه به امام رضا (ع) دارند و این مهم در آثار مکتوب و شفاهی آن ها به عینه یافت می شود.