یک‌شنبه 27 خرداد 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

ظرفیت جدید آب شیرین‌کن جزیره هرمز همزمان با میلاد با سعادت امام هشتم حضرت امام رضا (ع) در مراسمی با حضور استاندار هرمزگان به طور رسمی وارد مدار بهره‌برداری شد.

دریانورد گفت: طرح عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی هرمزگان به مناسبت فرارسیدن میلاد امام هشتم شیعیان در دهه کرامت، اجرا می‌شود.

رسانه های اصلاح طلب بازهم خبر های مربوط به امام جمعه مشهد را با تحریف و دروغ منتشر کردند.

مهتاب زارعی گفت: از دیدگاه امام رضا (ع)، امامی دارای شایستگی و توانمندی است که نه تنها عهده دار بیان احکام و تبیین حلال و حرام جامعه باشد، بر جریانات سیاسی و اجتماعی حاکم بر جامعه اسلامی نیز تأثیر و رهبری داشته باشد.

سپهوند گفت: نخستین رویداد آموزشی تئاتر مردمی بچه های مسجد در لرستان آغاز شد.

تجملیان، عضو شورای شهر یزد، از لزوم همکاری اداره اوقاف با شهرداری بافت تاریخی برای بازسازی و بهسازی موقوفات در حال تخریب خبر داد.

دستفروشان و دوره‌گردهای میوه فروش در سراوان نیمی از معابر و میادین را به تصرف خود درآورده که این موضوع علاوه بر نا زیبا کردن چهره شهر، در تردد خودروها مشکلاتی را به وجود آورده است.

افزایش قیمت مواد غذایی قیمت تمام شده غذا را به شدت بالا برده تا رستوران گردی که تنها تفریح خانواده‌هاست هم از دست برود.

صنعت صنایع دستی می‌تواند یکی از بخش‌های ارزآور برای کشور باشد که متاسفانه نبود سازوکار نظام‌مند در این حوزه باعث مغفول ماندن این صنعت شده و عشق و علاقه تنها سرمایه هنرمندان این عرصه است.

علی داوودی از دستگیری یک پیمانکار متخلف در شهرداری آمل خبر داد و گفت: پرونده پیمانکار تشکیل شده و در دستگاه قضایی در حال پیگیری حکم قطعی هستیم.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: دشمنان با ساختن شیعیان جعلی اهدافی را دنبال می‌کنند.

چهاردهمین بخش از سلسله گزارشات به محله تاریخی "امیرخیز" و مشکلات آن پرداخت کرده است.

به‌مناسبت میلاد امام رضا (ع) خادمین مضجع شریف امام رئوف با چرخاندن پرچم مبارک آستان قدس رضوی شهر قائم‌شهر را امام رضایی کردند.

وزیر جهاد کشاورزی از آغاز مانور نظارت بر زنجیره تأمین، تولید و توزیع کالاهای اساسی و رعایت قیمت های تعیین شده در سراسر کشور از صبح امروز شنبه 21 خرداد خبر داد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: هیچ ابلاغیه‌ای در خصوص حذف کارت سوخت جایگاه‌داران از چرخه عرضه بنزین نداشته‌ایم و شایعاتی که در فضای مجازی منتشر شده، صحت ندارد.

معاون اسبق پژوهشی مؤسسه مطالعات بین‌المللی انرژی با اشاره به قانون مصوب شده در مجلس با عنوان «اصلاح الگوی مصرف انرژی» گفت: متأسفانه این قانون در دولت‌های گذشته به خوبی اجرا نشد.