جمعه 1 تیر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

وزیر امور خارجه در گفت‌وگوی تلفنی با همتای سوری اقدام رژیم صهیونیستی و حمله به فرودگاه دمشق را محکوم کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره در کنار دولت و ملت سوریه بوده و همچنان خواهد ماند.

نخستین دوره تور دوچرخه‌سواری سهند (کوهستان) در مراغه با شناخت برترین‌های مرحله دوم به کار خود خاتمه داد.

پدیده فوتبال تبریز مورد توجه پرسپولیس قرار گرفته و گفته می‌شود مذاکراتی برای این انتقال انجام شده است.

قهرمان اسبق تکواندو از شهرستان میانه بار دیگر به عنوان مربی تیم ملی نونهالان کشور جهت اعزام به مسابقات قهرمانی جهان انتخاب شد.

باشگاه تراکتور در خصوص وضعیت سرمربیگری این تیم در فصل جدید لیگ برتر و فعالیتهای نقل و انتقالاتی باشگاه بیانیه‌ای صادر کرد

همایش بزرگ تیونینگ و تورینگ سافاری توسط فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی برگزار شد.

مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی روز جمعه مدعی شد که اقدام اخیر ایران در متوقف کردن فعالیت تعدادی از دوربین‌های فراپادمانی آژانس، تاثیر منفی بر مذاکرات وین خواهد داشت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: حریق در بوستان پردیسان مربوط به ضلع جنوبی پارکینگ و خارج از محوطه اصلی بوده است.

نماینده آمریکا در امور ایران و معاون وزیر خارجه کره‌جنوبی روز جمعه درباره موضوع ایران گفت‌وگو کردند.

رئیس‌جمهور ونزوئلا در مصاحبه با تلویزیون هیسپان تی‌وی تصریح کرد ایران و ونزوئلا پیشگام ظهور نظم جدید جهانی در دنیا هستند.

آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در شهرستانهای کرمانشاه برگزار و مطالبی درباره مباحث روز مطرح شد.

وزیر ورزش و جوانان گفت: مازندران مهد خیلی از رشته‌ها از جمله کشتی است و این انتظار وجود دارد مازندران پیشقدم باشد.

وزیر دفاع چین در گفت‌وگوی رو در رو با همتای آمریکایی خود هشدار داد اگر تایوان اعلام استقلال کند، پکن در آغاز جنگ تردید نخواهد کرد.

تامین مواد غذایی در انگلیس بحرانی شده و تعداد افرادی که وعده های غذایی خود را به دلیل گرانی حذف می کنند هر روز بیشتر می شود.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: امیدوارم تیمی انتخاب شود تا از حیثیت کشتی در مسابقات جهانی صربستان دفاع شود.

شبکه آمریکایی به نقل از یک مقام فعلی و یک مقام سابق دولت این کشور گزارش داد یکی از نفتکش‌های یونانی توقیف شده توسط ایران با محموله ده‌ها هزار گالن نفت به ارزش بیش از 100 میلیون دلار عازم آمریکا بود.