یک‌شنبه 27 خرداد 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

فدراسیون ورزش های دانشگاهی آسیا تیم بسکتبال سه نفره دختران دانشگاه آزاد را به عنوان یکی از نمایندگان این قاره جهت شرکت در رقابتهای لیگ جهانی بسکتبال سه نفره 2022 انتخاب و معرفی کرد.

حسین المسلم و حیدر فرمان در میان استقبال مسئولان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان وارد تهران شدند.

مربی و بازیکنان تیم ملی والیبال پس از شکست برابر هلند در لیگ ملتها صحبت کردند.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت: ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش‌آموزان میان پایه به مدت 10 روز از 21 تا 31 خردادماه 1401 تمدید شد.

حسن نیا گفت: کشته شدن رئیس بخش موساد در اربیل عراق توسط پهپادها، قطعا پاسخی به چند خرابکاری اخیر است، که اسرائیلی‌ها به کمک منافقین در ایران انجام دادند.

مازندران به دلیل قرار گرفتن در حاشیه دریای خزر از شرایط اقلیمی مناسبی برخوردار است و به همین منظور از جایگاه ممتازی نیز در تولید انواع محصولات برخوردار است.

کلنگ احداث مجتمع جامع سلامت جزیره هرمز با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان، احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی بر زمین زده شد.

خورزوق در شمال اصفهان واقع شده و سفره قلمکار از صنایع دستی این شهر است.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: برای حل مشکل ریزگرد‌ها پس از عراق و سوریه به سراغ ترکیه و امارات می‌رویم.

محسن رعنایی گفت: پرداختی‌های طرح پزشک خانواده روستایی در سال 1401 در مقایسه با سال 1400، حدود 70 درصد افزایش مناسبی یافته است.

جشن مولود مهربانی، با حضور کاروان زیر سایه خورشید و در نقاط مختلف بجنورد برگزار شد و مردم با همراهی خدام بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج (علیه السلام) ضمن اعتراض و محکوم کردن هتاکی به ساحت آن امام همام، نوای شوق و عاشقی یا رضا رضا سر دادند.

قنادباشی با اشاره به لغو حکم مصادره محموله نفتی ایران توسط دادگاه یونان گفت: این موضوع بار دیگر نشان داد که در برابر دشمن اقتدار لازم است که بتوان حق خود را ایفا کرد.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز و فردا در شرق، بخش‌هایی از شمال غرب و جنوب شرقی کشور با تداوم وزش بادهای موقت و خیزش گرد و خاک به دلیل فعالیت سامانه باد مواجه هستیم.

سرویس دهی خط پنج متروی تهران و حومه به دلیل نقص فنی از ایستگاه ورد آورد به سمت ایستگاه گلشهر دارای اختلال است.

تاج‌آبادی گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی امتداد حرکت امام رضا (ع) و سایر ائمه اطهار (ع) است و تفکر لیبرال و غرب‌زده و سرمایه‌داری همان تفکر طاغوتیان است امروز هم باید نسبت به مسائل روز حواسمان باشد.

نجواهای عاشقانه در سرزمین خورشید امروز به اوج خود می رسد و دلهای زائران شمس الشموس به پنجره فولاد دخیل بسته اند.