یک‌شنبه 3 تیر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

دولت آمریکا با صدور بیانیه‌ای معافیت برخی مبادلات مربوط به مقابله با کرونا از تحریم‌ها را برای یک سال دیگر تمدید کرد. آمریکا معافیت مبادلات کرونایی ایران از تحریم‌ها را یک سال دیگر تمدید کرد به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، وزارت خزانه‌داری آمریکا با صدور دستورالعملی، معافیت مبادلات کرونایی برای ایران از تحریم‌ها را برای یک سال دیگر تمدید کرد.

اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها تحت عنوان «اجتماع بزرگ ولایت عشق» در اعتراض به اهانت به امام رضا (ع) امروز جمعه 20 خرداد در دانشگاه تهران در حال برگزاری است.

با حضور خادمان رضوی در شهرستان مرزی نهبندان، دل‌های مردم به آستان مبارک امام هشتم شیعیان گره خورد، و عاشقان اهل بیت با تبرک پرچم مقدس حرم رضوی روحشان را معطر به شمیم امام هشتم کردند.

آیت الله حسینی همدانی گفت: نباید اجازه داد عده ای بدنام آرمان ها و ارزش های انقلاب را از چشم مردم بیاندازند و از امکانات این کشور هم استفاده کنند.

امیری با بیان اینکه کشورهای غربی عضو برجام، تحت سیطره رژیم صهیونیستی هستند، گفت: صدور قطعنامه علیه ایران خطرات زیادی برای غرب دارد.

تیم ملی والیبال ساحلی ایران در نخستین مسابقه خود در رقابت‌های قهرمانی جهان نتیجه را دو بر یک به برزیل تیم نخست جهان واگذار کرد، اما ملی‌پوشان کشورمان عملکرد قابل قبولی مقابل این تیم داشتند.

در پایان چهل و دومین دوره مسابقات کشتی آزاد جام تختی در تنکابن تیم ایران بعنوان قهرمانی دست یافت.

رضا عابدینی دومین دیدار ایران در لیگ ملت‌ها 2022 را از دست داد و تیم ملی والیبال کشورمان با یک بازیکن کمتر مقابل هلند صف‌آرایی خواهد کرد.

رئیس فدراسیون والیبال ظهر امروز در جلسه سه ساعته کمیسیون مالی فدراسیون جهانی والیبال شرکت کرد.

رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام تختی با اتمام جدال‌های 5 وزن دوم در تنکابن خاتمه یافت.

سرمربی تیم فوتبال امید گفت: شعار ندادم، دنبال بهانه نیستم، دنبال جمع کردن رزومه نبودم.

عباس فرازی نیا با اشاره به اینکه به خادمی امام رضا (ع) افتخار می‌کنیم، گفت: رسیدگی به محرومان از مصادیق خدمت به امام رضا (ع) است.

کاروان حامل پرچم حرم مطهر آقا امام رضا علیه السلام در نهمین روز از دهه کرامت به ساری رسید.

فاطمه محمدبیگی از اجرای طرح عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی سطح استان قزوین به مناسبت دهه کرامت و روز میلاد باسعادت امام رضا (ع) خبر داد.

آیت الله عابدینی گفت: با اشاره به اهمیت باغستان قدیمی قزوین اظهار کرد: باید باغستان قدیمی قزوین که تاریخچه بسیار طولانی دارد را حفظ کنیم، باغستان قزوین هزار سال گذشته درموردش صحبت شده است یعنی پیش از آن هم وجود داشته است.

عین‌الله کشاورزترک گفت: همکاری لازم را با شرکت‌های تولیدی استان خواهیم داشت تا در صورت نیاز تحولات مناسبی در بخش مسکن کارگران صورت بگیرد.