پنج‌شنبه 14 تیر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

دامداران کهگیلویه با گلایه از کمبود نهاده های دامی، از عدم حمایت مسئولان از تولید کنندگان و تامین نشدن نهاده ها و نابودی صنعت دامپروری و زیان سنگین به دامداران سخن گفتند.

مراسم تجلیل از دختران برتر استان قم در ششمین جشنواره استانی شمیم ریحان برگزار شد.

محمد حسنی گفت: فضای مجازی به محل دوم زندگی مردم تبدیل شده است از این رو برای پیشگیری از آسیب های احتمالی بایدقبل از ورود به این فضا آموزش های لازم را فراگرفت.

آب کلید اصلی حیات بشر است که در صورت هدر رفت جایگزینی برای آن وجود ندارد.

حمیده حبیبی گفت: در روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه در بسیاری از مناطق افزایش غلظت غبار را خواهیم داشت که این غبار به صورت رقیق است.

رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا برای حضور در رقابت‌های جهانی صربستان با برتری عنوان‌داران جهان و المپیک به پایان رسید.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بدو ورد به شهرستان کیار با حضور در گلزار شهدای شلمزار شهدا با شهدای هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق کرد.

فریبرز کرمی گفت: از ابتدای سال 55 هزار و 428 دستگاه ناوگان باری در پایانه های مرزی استان کرمانشاه تردد کرده اند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی سید عباس صالحی را به نمایندگی ولی فقیه در موسسه و روزنامه اطلاعات و مدیر مسئول آن روزنامه منصوب کردند.

شهردار بجنورد گفت: در راستای بهبود و تسهیل در فرایند صدور پروانه‌های ساختمانی در شهرداری، صدور این گواهی وارد فاز جدیدی از تغییرات ساختاری می شود.

مسعودکاظمی به تشریح جزئیات مصوبه هیات وزیران در زمینه تکالیف تعریف شده برای تمامی مشترکان برق به منظور جلوگیری از قطعی برق در ماه های گرم امسال پرداخت و گفت: 25 درصد از مشترکان خانگی و تجاری خراسان شمالی پر مصرف هستند.

آیت الله ناصری، امام جمعه یزد، با اشاره به اهمیت نقش نهج البلاغه در زندگی نسل جدید گفت: متولیان فرهنگی باید نهج البلاغه را با استفاده از فضای مجازی به گوش نسل جدید برسانند.

رئیس جمهور ونزوئلا در سفری رسمی و در راس یک هیات بلندپایه سیاسی و اقتصادی به تهران سفر می‌کند.

کریمی با بیان اینکه در ساختار اداری کشور مشکلاتی برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان داریم گفت: در حالی که عمده حمایت‌ها به سمت معاونت علمی ریاست جمهوری متمرکز است ولی صندوق نوآوری به لحاظ ساختاری زیرنظر ریاست جمهوری است لذا ساختار واحدی برای اعمال حمایت‌های موردنیاز در عرصه‌های مدیریتی، مالی و حقوقی در حوزه دانش‌بنیان‌ها نداریم.

اجتماع بزرگ سلام فرمانده در کوهدشت با حضور دهه هشتادی ها، دهه نودی ها و اقشار محتلف مردم و مسئولان در میدان امام (ره) کوهدشت برگزار شد.

مردم استان کهگیلویه و بویراحمد خرداد ماه سال 73 میزبان فردی بودند که با سفرشان بخشی از محرومیت های استان برطرف شد.