پنج‌شنبه 14 تیر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

هر روز بر تعداد کاربری زمین های کشاورزی افزوده می شود که بدنبال ان فرسایش آبی، بادی و خاکی را در پی خواهد داشت، در سایه غفلت محیط زیست این غده سرطانی بدخیم هر روز بزرگ و بزرگ تر می شود تا اینکه تبر آخر را برای نابودی زیست بومی زده شود.

مدیرعامل نساجی گفت: غیرفوتبالی‌ها موجب شدند تا بازی نساجی و تراکتور برگزار نشود.

مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: توضیحات خود را در مورد بازی نساجی و تراکتور ارائه کردیم و امیدواریم رأی کمیته انضباطی عادلانه باشد.

هومن رفیعی گفت: حادثه نوسود تاکنون دو فوتی و هشت نفر مصدوم داشته است.

سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی گفت: ما یک بسته پیشنهادی 2000هزار میلیاردی در این سفر برای بخش کشاورزی و دامداری تهیه دیده ایم که امشب در شورای اداری مطرح می کنیم که رییس جمهور بتواند یک نهضت خوبی در بخش کشاورزی به وجود آورد.

افسانه محمدی، بازیگر، نویسنده و مترجم و گوینده ی پخش رادیو نمایش پس از طی دوره‌ای بیماری درگذشت.

روانشناسان امور تربیتی و همچنین آسیب‌شناسان اجتماعی این روزها با ابراز نگرانی از تک فرزندی در جامعه ایرانی، از آسیب‌های شخصیتی سخن می‌گویند که به صورت غیرمستقیم و ناآگاهانه منجر به اختلال در شخصیت کودکان تک فرزند می‌شود.

وزیر جهاد کشاورزی گفت: تکمیل سد باباحیدر که حدود 14 سال ناتمام مانده یکی از مطالبات مردمی است و در این سفر برای تکمیل آن 200 میلیارد تومان درنظر گرفته شده است که امید است امسال مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: با توجه به پایش‌هایی که در سطح استان زنجان انجام شده، امروز اکثر مزارع که با سن مادر مبارزه نشده در حد نرم مبارزه با سن پوره هستند.

رئیس سازمان حج و زیارت استان زنجان گفت: راه‌اندازی سفرهایی هوایی عتبات به استقبال مردم وابسته است و باید ظرفیت پرواز تکمیل شود.

مسئول وقت محور لشکر 17 علی بن ابیطالب (ع) گفت: ایستادگی نیروهای این لشکر به‌گونه‌ای بود که هنگامی‌که آن‌ها در خط اول در " فاو" در برابر عراقی‌ها مبارزه می‌کردند؛ ارتش بعثی با رخنه و دور زدن نیروها، به پشت آن‌ها در خطوط بعدی رسیده و قرارگاه تاکتیکی شهید صادقی را تصرف می‌کند.

فرزین معتمدی گفت: صبح امروز انفجار گاز شهری در یک منزل مسکونی در نوسود باعث تخریب کامل یک ساختمان چهار طبقه و دو ساختمان همجوار آن شد.

محمد امیر براهویی گفت: توسعه هر شهر رابطه مستقیمی در میزان و کیفیت سرمایه گذاری شهری دارد و مادامی که بستر لازم جهت حضور سرمایه گذاران ایجاد نشود، نمی توانیم شهری توسعه یافته و با وضعیتی مطلوب داشته باشیم.

جواد مولایی از پلمب 10 نانوایی بدلیل تخلفات و عدم پخت نان در شهرستان قائمشهر خبر داد.

سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: رقابت‌های کشتی آزاد جام تختی به نوعی نزدیک است و تا این لحظه رقابت یک طرفه ندیدیم.

اینکه باید صرفه‌جویی اساس حرکت هر مسلمان و شهروند با فرهنگ و متمدن باشد، تردیدی نیست اما اگر در بلخ آهنگری مسرفانه مصرف کرد نباید در شوشتر مسگر را مجازات کرد.