پنج‌شنبه 14 تیر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

مولوی مجیب الرحمان رئیسی گفت: تک فرزندی سبب می شود کودک منزوی شود و توانایی تعامل و ارتباط برقرار کردن با دیگران در او ضعیف و از بین رود.

دبیر عملی همایش "فرصت ها و چالش های استان خوزستان در تحقق شعار سال" گفت: فراخوان شرکت در این همایش اطلاع رسانی شده و مهلت ارسال مقالات تا 22 خرداد ماه است. همچنین اگر از همکاران، اساتید و صنعتگران در سایر استان ها علاقه مند باشند که مقاله ای در خصوص خوزستان منتشر کنند؛ منعی وجود ندارد.

مردم ایرانشهر به ویژه بلوار مکران در گرمای تابستان با مشکل افت فشار آب مواجه هستند و مسئولین باید در این راستا چاره اندیشی کنند.

سیدمحمود حسینی‌پور گفت: تمامی ملاحظات بهداشتی و زیست محیطی باید در انتقال زباله از فریدونکنار لحاظ شود چراکه این مکان حدود سی سال است که محل دپو زباله است.

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان در خصوص حواشی فیلم عنکبوت مقدس گفت: دشمنان غافل هستند از اینکه ایرانیان، امام معصوم (ع) خود را شناخته‌اند و این حرکت‌های مذبوهانه قطعا هیچ اثر منفی در دیدگاه ما نسبت به ائمه معصومین و به‌ویژه امام رضا (ع) نخواهد گذاشت.

سید جعفر قنادباشی گفت: قطعنامه ضد ایرانی شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی، قانونی تلقی نمی شود و این قطعنامه بر اساس گرایش های سیاسی و اطلاعات نادرست و دروغ است.

اهالی مرزنشین بخش بم پشت سراوان از کمبود زیرساخت ها و امکانات ورزشی در این منطقه ابراز گلایه دارند.

سردار غلامرضا سلیمانی گفت: در مرحله اول رفع بحران آب روستاها احداث شبکه آبرسانی آب شرب بیش از 7 هزار 200 روستا توسط بسیج سازندگی استان ها در دستور کار است. این پروژه در خوزستان شروع شده و تا زمانی که تمام روستاها، مناطق محروم و حاشیه شهرها از اب آشامیدنی مناسب برخوردار شوند، در کنار مردم هستیم.

محمدرضا نصیری از آغاز دور جدید روند صعودی قیمت‌ها در بازار طلا و سکه خبر داد و گفت: اکنون نیز همچون یکسال‌ونیم گذشته قیمت دلار به مرز 33 هزار تومان رسیده است و آن شرایط در حال تکرارشدن است و باید در ادامه نیز شاهد جهش قیمتی طلا و سکه باشیم.

رحمت الله نوروزی گفت: کمیسیون کشاورزی و دستگاه های متولی باید موضوع معدوم سازی جوجه های یک روزه را بررسی کنند و با خاطیان برخورد لازم صورت گیرد.

براتیان می گوید: دو سالی است که کرونا گریبان کشور را گرفته حتی یک نفر از مسئولان مرتبط نیامد که به ما بگوید چه خبر، حال شما در ایام کرونا خوب است، بزرگترین دغدغه مسئولان مسکن، ازدواج و خوراک است و توانی برای رسیدن به صنایع دستی ما ندارند.

برای کنترل مصرف آب مجازی باید برنامه ریزی هایی صورت گیرد تا بتوان در استفاده از آب صرفه جویی کرد.

محمد انتظاری گفت: سومین نماز جمعه خردادماه 1401 در بیستمین روز از این ماه در 47 شهرستان مازندران با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.

رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام تختی به عنوان یکی از مهم‌ترین مراحل چرخه انتخابی تیم ملی در تنکابن آغاز شد.

سرپرست دفتر امور زنان و خانواده استانداری گفت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت‌گرفته دختران بااستعداد قمی در 15 محور مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

امید محبی از تغییر در ساعت کار ادارات و دستگاه های اجرایی مازندران از شنبه هفته آینده خبر داد.