شنبه 14 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

حمیدی گفت: امسال پس از دو سال از شیوع کرونا پیش بینی می شود که حداقل بیش از 15 هزار کودک و نوجوانان در برنامه ها و کارگاه‌های تابستانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی شرکت کنند.

اکران افتتاحیه فیلم سینمایی «هناس» با حضور عوامل فیلم، اساتید و دانشجویان دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی برگزار شد.

خداییان با بیان اینکه در دوره تحول و تعالی مبارزه با مفاسد اقتصادی تشدید و احکام قاطع و سنگینی صادر شده است، گفت: رئیس قوه قضاییه تاکید دارند مبارزه با مفاسد اقتصادی باید با رعایت مر قانون صورت گیرد.

نخعی گفت: بعد از مدت‌ها پیگیری جاده «نهبندان شهداد» به نتیجه رسید، این جاده یک راه اساسی در کشور هم از نظر اقتصادی و امنیتی است که روز گذشته کلنگ‌زنی شد.

بزرگترین طرح آبرسانی شهرستان رفسنجان با همکاری قرارگاه محرومیت زدایی سپاه ثارالله و شرکت آب و فاضلاب استان کرمان اجرایی می شود.

سربازان جان بر کف مرزبانی شهید بیرجند میزبان خدام و پرچم متبرک حرم امام رضا (ع) شدند.

معروفی گفت: پروژه آبرسانی مرد میدان حاج قاسم سلیمانی یک الگو و پایلوت در کشور شد و یک تجربه خوبی برای کار جهادی و قرارگاهی است.

مدیر شبکه «امید» با همراهی مدیران گروه‌های این شبکه در نشستی رسانه‌ای به تشریح اولویت‌ها و برنامه‌های خود پرداختند.

همزمان با دهه کرامت و ایام ولادت حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام، ویژه برنامه «باران» با اجرای فرزاد جمشیدی روی آنتن شبکه دو قرار گرفت.

بنابر اعلام وزارت بهداشت، طی شبانه روز گذشته 139 بیمار مبتلا به کووید 19 شناسایی شدند و متاسفانه در این بازه زمانی 7 بیمار نیز جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند.

امنیت غذایی یکی از پایه های امنیت ملی و به معنای تامین سرانه غذایی هرخانواده است، که این مقوله نیازمند حل بحران های موجود و بهره گیری از تکنیک های روز در حوزه کشاورزی است.

تهیه‌کننده سریال «تازه وارد» گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، «تازه وارد» به زودی و پس از سریال «حکم رشد» روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

میرحسینی، رئیس اداره پیش بینی وضع هوا استان یزد، با اشاره با افزایش دما در استان یزد طی روزهای آینده گفت: شهرستان یزد شاهد افزایش دما تا 41 درجه سانتی گراد خواهد بود.

عدم سیاست گذاری‌های مشخص، بودجه اندک، عدم تاثیرگذاری تئاتر در جامعه و اولویت «سلیقه» مدیران بر نگاه تخصصی؛ همه و همه باعث شده که سال هاست جشنواره تئاتر فجر دیگر تاثیری بر جامعه هدف خود ندارد.

ارسلان کریمی گفت: روسای سابق یکی از ادارات امیدیه به همراه یکی دیگر از مسئولین شهری و هشت نفر از مرتبطین با حکم مرجع قضایی دستگیر و روانه زندان شدند.

علی خیرالدین گفت: هدف ما ایجاد ارتباط و شبکه‌سازی بین منتورها و دانش‌آموختگان مراکز آموزش عالی و کسب و کارهای پیشرفته است.