یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

کرم‌وند گفت: علیرغم هشدارهای داده شده اما برخی از مشترکان در روستاها از آب شرب برای بخش هایی از کشاورزی استفاده می‌کنند که این کار سبب افت فشار و قطع آب می‌شود.

محمود عرب نژاد با بیان اینکه اعزام زائران از مرزهای زمینی برای اربعین به تصمیم دولت عراق بستگی دارد، گفت: طبق دستور العملی که ستاد اربعین کشور ابلاغ می کند، اعزام و ثبت نام زائران عتبات و عالیات در ایام اربعین انجام می شود.

ادارات تهران در 5 سال اخیر 3 برابر رشد مصرف برق داشتند، تولیدکنندگان برق هم می‌گویند در دولت قبل به نیروگاه‌ها بی‌اعتنایی شده است.

معاون هماهنگی و امور کسب‌وکار وزیر صمت با اشاره به شعار سال گفت: اصلی‌ترین محوری که توسط وزارت صمت در سال جاری دنبال خواهد شد این است که شرکت‌های دانش‌بنیان و شرکت‌های صنعتی را به هم برسانیم تا با حمایت‌های در نظر گرفته شده اتفاقات خوبی در این حوزه رقم بخورد.

کارشناس اقتصادی گفت: در سال 1401 که به عنوان سال اشتغال دانش‌بنیان نامیده شده است قطعاً ورود استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های های‌تک و مبتنی بر دانش و فناوری به بورس می‌تواند شرایط بازار سهام را بهبود ببخشد.

زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد از آبرسانی به 58روستای محروم استان یزد توسط جهادگران سپاه الغدیر با هم افزایی دیگر دستگاه های اجرایی استان در راستای کاهش مشکلات ناشی از تنش آبی استان خبرداد.

معاون فرهنگی و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت ورزش شب گذشته در اردوی تیم ملی در دوحه حضور یافتند.

قوامی، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، تلاش در جهت رشد خلاقیت کودکان و نوجوانان با استفاده از الگوهای ایرانی و اسلامی را از اهداف و رسالت های کانون پرورش فکری دانست.

کمیته انضباطی از برگزاری جلسه رسیدگی به عدم برگزاری دو دیدار از لیگ برتر فوتبال خبر داد.

معاون باشگاه پرسپولیس گفت: پیشنهاد دوبرابری به بازیکنان مدنظر ما می‌دهند اما خیلی ها می خواهند در پرسپولیس بازی کنند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی از دستگیری عوامل اصلی تیراندازی شب گذشته خیابان رودکی ارومیه خبر داد.

مدیر اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران گفت: در مازندران 360 مدال بین المللی داشته ایم و یعنی هر روز یک مدال.

معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: در راستای تحقق شعار «تولید؛ دانش بنیان، اشتغال‌آفرین» تجهیزات یدک‌کش برنا با بهره‌گیری از دانش متخصصان داخلی در اداره تعمیرات و نگهداری تجهیزات دریایی بندر شهید رجایی بازسازی و ارتقاء یافت.

رئیس مجلس گفت: انقلاب اسلامی باعث حیات مجدد اسلام و عزت مسلمانان در این عصر شد؛ آنهم در اوج حاکمیت فرهنگ لیبرالیستی و اومانیستی در جهان.

بیست و چهارمین سفر استانی رئیس جمهور به استان چهارمحال و بختیاری خواهد بود.

میخائیل اولیانوف نماینده روسیه نزد سازمان‌های بین‌المللی در وین گفت که کشورش باهرگونه قطعنامه غیر سازنده غربی‌ها درباره ایران در صورت تصویب از سوی شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی، همراهی نخواهد کرد.