یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

رئیس فدراسیون جودو گفت: پرونده ما در CAS پیچیده شده؛ جودو با پرونده فوتبال تفاوت دارد.

دومین نشست خبری سخنگوی جدید قوه قضائیه آغاز شد.

مراسم تجلیل از مدال آوران ناشنوایان در بازیهای المپیک برگزار شد.

حیدری گفت: بسیاری از طرح‌های عمرانی که در شهر یزد در دستور کار قرار دارد، تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های نیمه‌تمام و یا مرمت و بهسازی است.

سرود «نذر شهادت» به مناسبت قیام 15 خرداد به همت انجمن موسیقی ایران و با همکاری موسسه رسول آفتاب با شعری از میلاد عرفان پور، آهنگسازی و تنظیم شهروز حقی منتشر گردید.

کاروان خدام حرم مطهر رضوی سوار قایق‌های تندرو نیروی دریایی سپاه پاسداران شدند و تا محدوده تنگه فوق استراتژیک هرمز رفتند و پرچم صحن و سرای حضرت شمس‌الشموس علی بن موسی‌الرضا علیه‌السلام را در پهنه آبی نیلگون خلیج همیشه فارس به صورت نمادین به اهتزاز در آوردند.

رئیس شورای شهر تهران گفت: در حمله سایبری به سامانه‌های شهرداری، برنامه‌ریزی مفصلی از سوی موساد و منافقین با همکاری یکدیگر صورت گرفت.

در حالی که محصولات بالیوود به دلیل شیوع کرونا در هند کاهش یافته است، تماشاگران بیشتر به صورت استریم و آنلاین به تماشای آثار نشستند.

کودکان کار، کودکانی هستند که به شکل مستمر و مداوم به خدمت گرفته می‌شوند و این مسئله در اکثر موارد آن ها را از رفتن به مدرسه و تجربه دوران کودکی محروم می‌سازد و سلامت روحی و جسمی آنها را به چالش می کشد.

حمیدرضا حکیمی هنرمند مجسمه‌ساز و نقاش به دلیل سرطان روز گذشته 16 خردادماه در بیمارستان نیکان دار فانی را وداع گفت.

رئیس پارک علم و فناوری استان زنجان با اشاره به اینکه استان زنجان به عنوان سومین استان برای راه‌اندازی دفتر استانی پارک فاوا انتخاب شد، گفت: همین امر سبب شد تا پارک فاوا در حدود 5.5 میلیارد تومان در استان زنجان برای حمایت از استارتاپ‌ها و تجهیز آزمایشگاه سرمایه گذاری کند.

عضو شورای فرهنگ عمومی قم با اشاره به اینکه راه اندازی شبکه ملی اطلاعات مهمترین اولویت حاکمیت، گفت: ارتقا سطح دانش و سواد رسانه ای جامعه یکی از راهکارهای مهم در مقابله با تهدید های فضای مجازی است.

نمایشگاه کارتون «کن از نمای نزدیک» در پاسخ به اهانت فیلم «عنکبوت مقدس» نسبت به ساحت امام رضا (ع) در ایوان انتظار میدان ولیعصر (عج) افتتاح شد.

محمدرضا میرزایی با اشاره به اینکه همه موسسات درمانی و بیمه‌های پایه بسیج شدند تا به درمان ناباروری در مازندران کمک کنند، جزئیات شناسایی و درمان زوج های نابارور در طرح کمک به افزایش جمعیت را تشریح کرد.

تهیه‌کننده برنامه «سینما دو» که یکشنبه روی آنتن شبکه دو رفت بیان کرد که این برنامه فعلاً ادامه‌ای ندارد و فقط یک ویژه‌برنامه بوده است.

در اینکه ولنگاری فضای مجازی عامل توزیع قارچ گونه این شایعات است، جای هیچ شکی نیست؛ اما در شرایط حاضر و به‌منظور کنترل فضای روانی جامعه لازم است که دستگاه‌های امنیتی و آموزشی در مقام مقابله با جنگ روانی دشمن اقدام فوری کنند.