یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: در قضاوت مهدوی کیا و تیم امید عجله نکنید و اجازه دهید با برنامه های خود کار را دنبال کند.

بانک ملی ایران جبران کامل خسارات وارد شده به صاحبان صندوقهای اجاره ای را متعهد شد.

سخنگوی صنعت برق گفت: اپراتورها و دکل‌های تلفن همراه باید مجهز به باطری‌های شارژی باشند تا در صورت نیاز مشکلی در تامین برق نداشته باشند.

رئیس فدراسیون ناشنوایان گفت: از دولت و رئیس جمهور دارم که این بچه‌ها را ویژه ببینند.

شهید مدافع حرم جواد محمدی از شهدای شهر شاهد نمونه کشور یعنی درچه است که مانند دیگر غیرتمندان ایرانی به سوریه رفت و در ماه مبارک رمضان با لب تشنه همانند ارباش حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به فیض شهادت نائل آمد.

وزیر کشور عراق در دیدار با همتای ایرانی‌اش، گفت: دیروز دولت عراق اعلام کرد که با ورود روزانه 2000 زائر بدون روادید از گذرگاه‌های زمینی به عراق موافقت می‌کند و از هفته آینده نیز مکانیزم لازم برای این کار انجام خواهد گرفت. به‌صورت تدریجی شاهد افزایش این تعداد نیز خواهیم بود.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در دیدار با «الغانمی» وزیر کشور جمهوری عراق گفت: تصویب قانون جرم انگاری روابط با رژیم صهیونیستی ضربه بزرگی به سیاست عادی‌سازی روابط با این رژیم نامشروع وارد ساخت.

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به اینکه در سال جاری سموم تغییرات قیمتی 20 تا 30 درصدی را داشته است، گفت: از کشاورزان درخواست می‌شود سموم مورد نیاز خود را از فروشگاه‌های مجاز و با فاکتور دریافت کنند.

هنرمند خم کار اصفهانی گفت: فروش شب عید امسال نسبت به دو سال گذشته بد نبود ولی در حد انتظار نیز نبود، مهم تر از آن اینکه وضعیت مواد اولیه در بازار نابسامان است چرا که جنسی که خریداری کرده و به فروش می رسانیم، بعد که مجددأ برای خرید به کارخانه مراجعه می کنیم بیشتر از قیمتی شده که ما فروختیم، تکرار این موضوع ما را در خسارت مالی قرار می دهد چرا که از سرمایه مغازه کم می شود.

ناصری، امام جمعه یزد، با تاکید بر اهمیت هویت و استقلال شخصیتی کودکان و نوجوانان گفت: کودکان ما باید از زمان طفولیت افرادی متعهد، مسئولیت پذیر و خلاق تربیت شوند و نهادهای تربیتی می توانند در این زمینه موثر عمل کنند.

مسئولین درباره گودبرداری حصارک متعهد شده و تضمین داده‌اند اما مردم به واسطه جوسازی رسانه‌های بیگانه و فضای مجازی نسبت به متولیان امر بی‌اعتماد شده‌اند.

رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت: خبرنگاران انتظار اعزام دارند که قلم‌فرسایی غلط می‌کنند!

امیر عطایی نیا گفت: پس از فروکش کردن کرونا هم تعداد مسافران تاکسی باید 3 نفر باشد، در غیر این صورت تخلف محسوب خواهد شد.

پارلمان انگلیس با ارائه طرحی درباره زمستان سخت در این کشور و قطع برق 6 میلیون خانه هشدار داد

حمیدرضا لشگری گفت: اگر پروژه آزادراه تهران - شمال قرار بود اجرا شود، تامین مصالح و برداشت از منطقه نیاز دریافت به مجوز قانونی دارد.

محدثه آقایی گفت: امروز، محجبه های استان البرز برای تهیه لباس با مشکل مواجه هستند، زیرا در فروشگاه های پوشاک، لباس هایی متناسب با پوشش اسلامی پیدا نمی کنند.