یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی با اشاره به حضور تیم‌های قدرتمندی در گروه ایران، گفت: امتیاز دو بازیکن ایران در رده‌بندی جهانی کم بود به همین دلیل در گروه سختی افتادیم و با برزیل، لتونی و اتریش که هر سه بسیار قوی هستند، هم گروه شدیم.

غلامعلی حیدری گفت: باید به سمت ایجاد شهرک های تخصصی برای محصولات برند چهارمحال و بختیاری مثل آب، بادام، فرش و... باشیم.

عزت‌الله ضرغامی گفت: در زمینه گردشگری دریایی هفته گذشته با مصوبه دولت مقرر شد سوخت و تجهیزات دریایی یارانه‌ای به افرادی که در گردشگری دریایی فعال هستند تعلق گیرد.

نجمه خسروی گفت: آمارها نشان می‌دهد که 29 درصد از افراد بالای 18 سال در استان البرز فشار خون دارند و این یعنی ورزش و تحرک بین اعضای خانواده نهادینه نشده است.

علی شهریارپور گفت: سال گذشته 92 میلیون دلار کالا از گمرکات استان صادر شد که در مقایسه با سال 99 این میزان به لحاظ اعتباری 177 درصد و به لحاظ وزنی 252 درصد رشد داشته است.

پاکدل مدیرکل ارتباطات یزد گفت: هر کدام از روستاهای استان که نسبت به عدم وجود امکانات ارتباطی مشکلی دارند، از چندین طریق می‌توانند مشکل خودشان را مطرح کنند.

شریعتمداری مدیر بازرسی اتاق اصناف استان یزد گفت: نرخ گذاری فست فودی ها مشمول اولویت 3نرخ گذاری بوده که براساس آن خود واحدهای صنفی باید براساس آنالیز مشخص شده قیمت غذاهای خود را مشخص کنند.

طی همکاری بین اداره کل شیلات و کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان خانواده های تحت پوشش و مددجوی به فعالیت های پرورش و تکثیر آبزیان وارد می شوند و از ظرفیت های شیلاتی در ایجاد مشاغل خانگی ساحلی بهره مند خواهند شد.

سوال اینجاست که آیا وقت آن نرسیده است جلو جولان شوالیه‌های فرهنگی استکبار جهانی در داخل کشور گرفته شود؟ سلبریتی‌های بی سوادی که از حمایت دشمنان کشور برخوردارند، پایبند به هیچ یک از ارزش‌های اسلامی، انسانی و ایرانی نیستند و طی سال‌های گذشته خسارات زیادی به کشور وارد کرده‌اند.

مجتبی سلطانی گفت: با الهام گرفتن از حس روحیه و سرزندگی پرستور اقدام به تولید نوشیدنی گیاهی که یادآورهمین حس باشد با عنوان «اسپریچو» اصطلاح کرمانی کردیم که در حال حاضر 8 محصول با عنوان گرم نوش ها و سرد نوش ها به بازار عرضه شده است.

سرمربی و آزادکاران طلایی کشتی آزاد پس از بازگشت از قزاقستان، درباره عملکرد تیم در تورنمنت تورلیخانوف صحبت کرده‌اند.

از سوی کمیته انضباطی سه باشگاه لیگ برتری جریمه شدند.

رئیس کنفدراسیون ورزش‌های ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه گفت: امیدوارم میزبانی بازی های آسیایی ناشنوایان 2024 به ایران تعلق بگیرد.

رئیس جمهور در راستای تسریع در تأمین و ذخیره احتیاطی کالاهای اساسی وزرای صمت و جهاد کشاورزی را مکلف کرد موانع پیش‌روی اجرای این برنامه را شناسایی و با هماهنگی معاون اول نسبت به رفع آن اقدام کنند.

مراسم تشییع پیکر حجت‌الاسلام «سید محمود دعایی» با حضور برخی مسئولان و فعالان فرهنگی و سیاسی در موسسه اطلاعات برگزار شد.

دبیر انجمن شرکت های سرمایه گذار در آزادراه ها از افزایش 20 درصدی عوارض عبور از آزادراه ها خبر داد و گفت: به زودی نرخ های جدید ابلاغ می شود.