یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

اجتماع باشکوه «سلام فرمانده» با حضور دهه نودی‌ها و خانواده‌های آنان و نیز حضور مسوولان استانی و شهرستانی در سنندج برگزار شد.

ابوالفضل مهدیار گفت: سقف تسهیلات کمک ودیعه مسکن در زاهدان مرکز استان و سایر نقاط شهری به ترتیب 70 و 40 میلیون تومان با نرخ سود 18 درصد و طول دوره بازپرداخت 5ساله است.

جوان‌گرایی ضامن تحقق چشم‌انداز متعالی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی‌است، جوانان نیروی مولد و سرمایه اصلی کشور محسوب می‌شوند و ترغیب این قشر با برنامه‌های انگیزش معنوی، بالا بردن روحیه پرسشگری و ایده‌پردازی و فرهنگ سخت‌کوشی رسالت مهم مسئولان در نظام جمهوری اسلامی است.

اولین نمایشگاه تخصصی مشاغل خانگی قزوین با حضور مسئولان استانی در محل نمایشگاه بین المللی استان قزوین افتتاح شد.

محمدرضا کمساری گفت: پیش بینی ما این بود که کار فیزیکی این پروژه تا اواسط تیر ماه به اتمام می رسد اما متأسفانه به دلیل اینکه خریدها در قالب سامانه ستاد باید انجام شود و استعلامات لازم باید صورت گیرد، این کار به تأخیر افتاده است که البته شهرداری تلاش می کند تا سریعا درخواست های خود را در سامانه درج کند تا کار را سریع تر جمع کنند.

نیائی فرد با اشاره به آغاز خرید تضمینی گندم از جنوب استان، گفت: 2900 تن گندم تضمینی از کشاورزان لرستان خریداری شد.

با وجود برگزاری نشست‌ها و جلسات متعدد، انتقال جمعه بازار نزدیک به یک دهه است که مطرح بوده و هنوز هم در بلاتکلیفی به سر می‌برد و هر لحظه باید منتظر متروپل جدیدی در شهر یاسوج باشیم.

پازوکی گفت: هر ساعت تعطیلی ادارات در ساعت ظهر و گرم بین 24 تا 40 درصد صرفه‌جویی برق را به دنبال دارد.

کودکان و نوجوانان دهه هشتادی و نودی بوشهر عصر دوشنبه سرود «سلام فرمانده» اجرا کردند.

امیر رئوف از افتخارآفرینی سیمای مرکز کهگیلویه‌و‌بویراحمد در ارزیابی شبکه‌های تلویزیونی استانی توسط سیمای استان‌ها در سال 1400 خبر داد.

احمدزاده به منظور بررسی مسائل توسعه‌ای و عمرانی شهرستان باشت با استقبال سید ناصر حسینی نماینده این شهرستان به باشت سفر کرد و از حل مشکل اینترنت در روستاهای این شهرستان خبر داد.

جوکار، نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس، گفت: ورزشکاران برخلاف سلبریتی‌ها ترویج دهنده فرهنگ ایرانی اسلامی هستند.

منتظری گفت: تبیین مکتب فکری امام راحل در جامعه امری ضروری بوده و باید آن را در زندگی خود پیاده کنیم.

سرپرست معاونت برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهاد با اشاره به ورود شرکت پشتیبانی امور دام برای جمع آوری مازاد جوجه‌های یکروزه گفت: درصورتیکه مازاد جوجه یکروزه وجود داشته باشد این مجموعه ها خریداری کرده و به روستاییان تحویل می‌دهند.

طبق گزارش انجمن اتومبیل آمریکا، متوسط قیمت بنزین در این کشور تا ششم ژوئن به بالاترین رکورد 4 دلار و 86 سنت در هر گالن رسید و به‌نظر می‌رسد طی چند روز آینده آستانه 5 دلار را می‌گذراند.

علی احمدی گفت: در برخی موارد سوءجریان وجود داشته و به اعتبار اینکه احکام انتصاب در پست‌های مدیریتی از طریق وزارتخانه‌های مربوطه صادر شده، بازرسی کل چهارمحال و بختیاری با ورود به موضوع و بررسی‌های اولیه مراتب را جهت بررسی تکمیلی و اتخاذ تصمیم در خصوص انتصابات صورت گرفته.