یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

تیم ملی هاکی بانوان کشورمان در ادامه مسابقات تدارکاتی با تیم لیگ برتری اگه ایلدیزلار ترکیه در نقده آذربایجان غربی، دومین بازی خود را با نتیجه 3 بر صفر مقابل تیم ترکیه ای با پیروزی پشت سر گذاشتند.

تیم ملی دو و میدانی کشورمان با هدف شرکت در مسابقات بین‌المللی ترکیه امروز عازم شهر ارزروم ترکیه شد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور پس از مذاکره با نایب رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل باشگاه جهت گذاراندن تعطیلات پایان فصل، به ترکیه رفت.

وحیدی گفت: تعهد وزیر نفت دولت قبل برای تزریق بودجه به مترو تبریز را پیگیری می کنم.

سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان که به همراه رئیس جمهور پنجشنبه 11 خردادماه به آذربایجان شرقی سفر کرده بود به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور به شهرستان های اهر و هریس رفت و از مشکلات و خواسته های مردم این منطقه مطلع شد.

احمد وحیدی وزیر کشور از ایستگاه لاله مترو تبریز و کارگاه فرش سردرود بازدید کرد.

ایران و جمهوری آذربایجان در سفر وزیر نفت کشورمان به باکو تفاهم‌نامه افزایش انتقال گاز ترکمنستان از خاک ایران به مقصد آذربایجان را امضا کردند.

جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی طی بیانیه‌ای به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، تاکید کرد: حضرت امام با هوشمندی انقلاب اسلامی رابه نظامی سیاسی فراتر از اشخاص، زمان و مکان تبدیل کردند.

وزیر کشور در خصوص آخرین وضعیت ساختمان متروپل آبادان با یادآوری اینکه شرایط وارد مرحله‌ای جدید خواهد شد، گفت: نیاز است آن منطقه به‌عنوان یک پروژه مورد توجه قرار بگیرد و سازه‌های ناپایدار باقی‌مانده، تخریب و جمع‌آوری شود تا منطقه به حالت عادی بازگردد زیرا سازه‌ها استحکامی ندارند.

تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران نخستین جلسه تمرینی خود را در شهر ناخون پاتوم تایلند میزبان رقابت‌های قهرمانی آسیا برگزار کرد‌.

اجتماع بزرگ خانوادگی یاران آخرالزمانی باحضور حاج ابوذر روحی در شهرستان اسلام آباد غرب برگزار شد.

آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در شهرستانهای کرمانشاه برگزار و مطالبی درباره مباحث روز مطرح شد.

در ادامه مسابقات جام جهانی باکو، تیم‌های تفنگ 50 متر 3 وضعیت و تپانچه 25 متر بانوان به رقابت پرداختند.

دختران جوان ایران با نتیجه 3 بر 0 از سد قرقیزستان گذشتند و مدال برتز آسیای میانه را کسب کردند.