یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

آیت الله عابدینی در خطبه‌های نماز جمعه با تصریح براینکه توهین‌کنندگان به ساحت مقدس امام رضا (ع) تنبیه شوند، گفت: هنرمندان واقعی جانشان را فدای ملت کرده و به دشمن تکیه نمی‌کنند.

حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی گفت: امام با فتنه های داخلی و انحرافاتی که اتفاق می افتاد و استبدادی که در آغاز مبارزه با آن مواجه و سالها با آن درگیر بود می جنگید و در عین حال با استکبار جهانی نیز درگیر بود.

دری نجف آبادی گفت: برای حل مشکلات آذرآب پابه پای آقای استاندار دویده ایم، آذرآب یک سرمایه ملی است که امروز اگر بخواهیم این کارخانه را بسازیم حداقل 12 هزار میلیارد پول و 10 سال وقت می خواهد لذا همه باید برای حفظ این سرمایه کمک کنند.

ائمه جمعه استان اردبیل ضمن تبیین ویژگی های امام خمینی (ره) به آرمان‌های امام راحل اشاره کرده و اظهار داشتند: منویات مقام معظم رهبری که تداوم دهنده راه و روش بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است، نقشه راه کشور برای پیشرفت، توسعه و آبادانی است.

آیت الله حسینی همدانی گفت: هر قرائتی غیر از اسلام ناب در بیان هر مسئولی بود بدانید که وی در خط امام (ره) نیست.

مدافع پرتغالی تیم فوتبال تراکتور در صورتی که سرمربی این تیم ابقاء شود، در جمع سرخ‌پوشان ماندنی خواهد شد.

پس از انصراف کشور مغولستان از میزبانی، مکان و تاریخ جدید برگزاری رقابت های قهرمانی نونهالان و نوجوانان قاره کهن از سوی اتحادیه تکواندو آسیا اعلام شد.

تیم ملی جوانان پسر تنیس روی میز کشورمان با پیروزی ارزشمند مقابل قزاقستان میزبان قهرمان رقابت های آسیای میانه شد.

اردوی تیم ملی ایران در قطر با برگزاری دو جلسه تمرینی ادامه یافت.

شماری از ائمه جماعت سیستان وبلوچستان گفتند: ویژگی شاخص امام خمینی (ره) دشمن ستیزی و آمریکا ستیزی بود.

مرتضی موسوی گفت: شهدای واقعه 15 خرداد یکی از مظلوم‌ترین شهدای انقلاب اسلامی ما هستند که ولایت‌مداری را در سال 42 نشان دادند و لذا واقعه 15 خرداد، نقطه عطف انقلاب اسلامی ما است.

محمدباقر محمدی لائینی گفت: آمریکا از خط و تفکر انقلابی و سیاسی حضرت امام راحل می‌هراسد و ما باید به خط امام توجه داشته باشیم.

نماز عبادی سیاسی جمعه در سراسر خراسان رضوی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد و در خطبه‌های نماز‌جمعه این هفته بر ضرورت جهاد تبیین و اهانت به امام رضا (ع) توسط فیلم سینمایی عنبکوت مقدس اشاره شد.

ورزشکار خوش‌آتیه آذربایجان‌شرقی در مسابقات بین‌المللی دوومیدانی به عنوان عضو استان قم افتخارآفرینی کرد!

خطیب نمازجمعه قم در رابطه با انتظارات نسبت به مسئولین گفت: مسئولان عزیز تردیدی نیست که نیتتان خیر است و می‌خواهید انقلاب را از وابستگی نجات دهید اما در شیوه‌های اجرای کار این نکات را در نظر بگیرد؛ رضایت‌مندی مردم را در نظر بگیرید تا مردم آسیب نبینند همچنین صداقت در گفتار و عمل داشته باشید.

محمد علی نکونام گفت: گاهی مردم گلایه دارند که مسئولان نه تنها دست آن‌ها را نمی‌گیرند بلکه امید هم نمی‌دهند هرچند امروز کمتر از این رفتارها در بین مدیران وجود دارد ولی مسئولان باید راه امام خمینی (ره) را با عمل دنبال کنند و آرامش را به جامعه برگردانند.