یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

اگر شهروندان که در ساخت و ساز دست دارند در حوزه ساختمان سازی مرتکب تخلفی شوند، این تخلف در کمیسیون ماده 100 مورد رسیدگی قرار می گیرد.

با حضور مسئولان و مردم دهدشت مراسم استقبال از پرچم حرم مطهرامام حسین (ع) در حسینه ثارالله این شهر برگزار شد.

کاروان دو امدادی جاده ولایت که هر سال مسیر بیش از 2هزارکیلومتری حرکت امام رضا (ع) در ایران از شلمچه تا مشهد مقدس را طی می‌کند، وارد شهرستان کهگیلویه شد.

سلاله شمس گفت: یکی از موضوعات جشنواره "ذوالفقار ولایت" بود که من سردار سلیمانی را الگوی خودم قرار دادم تا بتوانم مثل ایشان فرد مفیدی برای جامعه باشم.

حجت الله عبدالملکی در سفر به شهرستان بافق یزد پست های اختصاصی برق نخلستان و آفتاب شرکت سنگ آهن مرکزی ایران (بافق) را افتتاح کرد.

یک شرکت دانش بنیان در کرج با تحقیقات 20 ساله درباره اصلاح بذر ذرت به یافته های جدیدی دست پیدا کرده است.

حجت‌الله عبدالملکی در سفر به استان یزد و شهرستان بافق کلنگ احداث خط فرآوری سنگ‌های پر عیار و باطله معدن چغارت شهرستان بافق را به زمین زد.

طبق آمار و اطلاعات جدید 140 روستا و 4 شهر در این استان کهگیلویه‌وبویراحمد با تنش کم‌آبی مواجه هستند و اگر موارد صحیح درست مصرف‌کردن رعایت نشود با بحران کم‌آبی مواجه می‌شوند.

صباغیان گفت: در صورتی که معادن به مسئولیت‌های اجتماعی خود عمل کنند برای پیشرفت شهرستان بافق نیازی به بودجه ملی نداریم.

وزیر آموزش و پرورش گفت: دولت و مجلس و شورای نگهبان همدل با هم طرح رتبه بندی معلمان را تصویب کردند و آئین نامه آن نیز در حال تصویب است.

با هماهنگی دو وزیر اقتصاد و ورزش، کمیته مصارف دو باشگاه پرسپولیس و استقلال تشکیل شد.

مسابقات اوزان 72، 77 و 82 کیلوگرم رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تورلیخانوف قزاقستان از صبح امروز (جمعه) در شهر آلماتی درحال برگزاری است.

تیم ملی هاکی بانوان ایران در نخستین بازی دوستانه به پیروزی رسید.

نان به عنوان قوت غالب مردم محسوب می شود و از سالیان گذشته تا امروز گلایه های از کیفیت پایین آن وجود دارد و همین موضوع علت مهمی برای افزایش نظارت ها و حل مشلات نان در استان است.

انبار بزرگ گندم احتکار شده در یاسوج توسط سازمان اطلاعات سپاه استان کهگیلویه و بویراحمد کشف و ضبط شد.

عبدالملکی با اشاره به افزایش حقوق کارگران گفت: این افزایش به نفع کارگران و به نفع تولید است و کاملا حق کارگران است و ما هنوز هم شرمنده کارگران هستیم.