یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

عیسی حسنی نسبت به رعایت عفاف و حجاب در نقاط گردشگری و بوم گردی های استان هشدار داد.

حجت الاسلام زمانی گفت: تنها ملت ایران عاشق امام نبود، حتی کشورهای دیگر و تمام ملت های آزادیخواه جهان امام را دوست داشته و آن بزرگوار را الگوی آزادگی و رهایی از سلطه استکبار قرار دادند.

آیین گرامیداشت سی و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) باحضور پرشور اقشار مردم در حرم مطهر احمد بن اسحاق (ره) برگزار شد.

محسن طهرانی مقدم گفت: این ساختار استراتژیک جدیدی که در دنیا رقم زده شد ه و ما به نظام سلطه می گوییم شما باید بیایید و در پازل ما بازی کنید، در زمینی که ما برای شما فراهم می کنیم بازی کنید و بعضی جاها آن را بازی ندهیم، این برگرفته از اندیشه امام است.

متاسفانه گرانی و افزایش اجاره بها موجب کوچ اجباری خانواده ها به حاشیه شهرها شده و بسیاری از مستاجران را گرفتار کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی گفت: انقلاب اسلامی معجزه امام بود که اسلام را زنده کرد و نمونه آن شیخ زکزاکی بود که به ایران آمد و 20 میلیون نفر را در نیجریه شیعه کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین اندرزیان گفت: دشمن به دنبال تحریف اذهان عمومی جایگاه امام راحل (ره) است که با جهاد تبیین جایگاه، اندیشه و فکر امام را تبیین کنیم که لازمه آن دشمن شناسی است.

محمدحسن قدیری ابیانه گفت: پیشرفت‌های انقلاب اسلامی در اوج تحریم‌ها را مرهون حمایت‌های مردمی و هدایت‌های حضرت امام و بعد از ایشان مقام معظم رهبری هستیم که درست مثل امام در مسیر و راه انقلاب اسلامی حرکت کردند.

از زندگی فقط نمردن و ذلیل بودن را باقی گذارده بودند و از دین فقط اسم و نام. او آمد و با احیای دینداری، زندگی شرافتمندانه را به بشریت معاصر ارزانی داشت.

رضا علیخانی گفت: در راستای اجرای طرح محرومیت زدایی و توسعه متوازن در بازدید از شهر و بخش بلده با همراهی 12 مدیرکل استان، بیش از 25 طرح محرومیت زدایی به تصویب رسید.

اخوند فرهمند گفت: گرایش مردم به انقلاب از اول انقلاب بیشتر است، چرا که سربازان این انقلاب بزرگ شده اند و اگر کسی می خواهد به این موضوع پی ببرد؛ باید به تشییع پیکر میلیونی سردار اشاره کنیم.

ذوالفقار امیرشاهی گفت: انقلاب اسلامی در جهان اسلام و حتی عرصه بین المللی تأثیر عمیق و انکارناپذیری را بر جای گذاشته است، علت این تأثیر، نگاه و عرضه جدید اسلام به دنیا از سوی امام راحل بود و خروجی این نگاه جمهوری اسلامی ایران است که با سایر حکومت های جهان تفاوت جدی و اساسی دارد.

بنابر اعلام وزارت بهداشت، طی شبانه روز گذشته 64 بیمار جدید کووید -19 در کشور شناسایی شدند و به این ترتیب بعد از گذشت حدود 28 ماه، مبتلایان روزانه کرونا در کشور دو رقمی شد.

وزیر بهداشت در حاشیه جلسه ستاد مرکزی اربعین که در محل سفارت کشورمان در بغداد برگزار شد، از نهایی شدن دستورالعمل بهداشتی حماسه اربعین امسال خبر داد.

حجت الاسلام رستمی با بیان اینکه عزت امروز جمهوری اسلامی ایران، محصول مقاومت است، گفت: امام (ره) در مقابل زورگویان عالم مانند جدش محکم و استوار ایستاد و پیروز شد.

محمدرضا فرزین گفت: واگذاری شتابزده بنگاه های اقتصادی، هم به زیان کارگران این واحدهای تولیدی و هم به زیان بانک ملی ایران است.