یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

حجت الاسلام و المسلمین اشفاق وحیدی با اشاره به اینکه شخصیت امام راحل برای همه جهانیان شناخته شده است، گفت: خط مشی امام خمینی (ره) مخصوص مکتب و مذهب خاصی نیست؛ بلکه ایشان به عنوان رهبری خردمند شخصیت شناخته شده ای در تمامی مذاهب و مکاتب جهان دارند.

سرپرست دپارتمان حقوقی فدراسیون فوتبال و یک کارشناس حقوقی نظرات خود را درباره حدنصاب نداشتن ترکیب اعضای هیات رئیسه اعلام کردند.

یدالله جهان تاب با اشاره به اینکه محور‌های ارتباطی مازندران بار ترافیکی سنگین و پرحجم دارد، گفت: جاده هراز نیز در محدوده پلور، لاسم؛ آب اسک، رینه و لاریجان ترافیک سنگین و محدوده چلاو به سمت آمل ترافیک نیمه سنگین است.

مراسم قرعه کشی اوزان دهگانه رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام بولات تورلیخانوف قزاقستان و رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی بعد از ظهر امروز در شهر آلماتی قزاقستان برگزار شد.

بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان در حاشیه اردوی قطر به اظهارنظر پرداختند.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی طی دیدار با مدیرکل آژانس اتمی در تل‌آویو، تهدید کرد که به اقدام در راستای توقف برنامه هسته‌ای ایران ادامه می‌دهد.

حجت‌الاسلام مهران ذبیحی‌نژاد گفت: مکتب حضرت امام (ره) به جهانیان نشان داد که می‌توان در مقابل با نظام سلطه و قدرت‌های استکباری ایستاد، ابهت غرب و شرق را شکست و گفتمان جدیدی را مطرح کرد.

حجت‌الاسلام افتخاری از برگزاری ویژه برنامه های سی و سومین سالگرد عروج ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) در مصلی شهر یاسوج در چهاردهم خرداد ماه خبر داد.

اکبر نیکزاد رئیس بنیاد مسکن کشور برای بازدید از مناطق مختلف شهرستان کهگیلویه به دهدشت سفر کرد.

عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر یک روزه و فشرده خود به شهرستان بافق یزد کلنگ احداث کارخانه آهن اسفنجی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران (بافق) را به زمین زد.

با اعلام رئیس سازمان خصوصی سازی 3.6 میلیون نفر از افراد تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی در اولویت دریافت سهام عدالت قرار دارند.

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: با این همه استعدادی که در کشور داریم، کشورمان جبراً باید در مسیر دانش بنیان قرار گیرد، تا بتوانیم محصولات پیشرفته را سریع‌تر به تولید و بهره‌برداری برسانیم.

هزاران نفر از مردم یمن امروز جمعه در سالروز مبارزه با استکبار تحت عنوان «یوم الصرخه» دست به برگزاری تظاهرات گسترده در استان های صنعاء و صعده زدند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لنده از انهدام 3 کوره تولید زغال با چوب جنگل‌های بلوط آب بهاره در این شهرستان خبرداد.

استاندار ایلام اظهار کرد: زیرساخت های لازم به صورت جهادی در هلالی شمالی در حال ایجاد شدن است و در مرزهای دیگر از جمله چیلات و چنگوله هم زیرساخت‌ها به نحو مطلوب صورت گرفته است.

عطیه رزازی گفت: در فصل گرما برای کنترل بی آبی بدن باید مواد غذایی و نوشیدنی‌هایی از جمله مایعات سالم مانند آب و الکترولیت‌های سدیم و پتاسیم را جایگزین آب کنیم.