یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: شناسایی امام برای نسل جوان از این جهت اهمیت دارد که به آنها کمک می‌کند برای اداره بهینه آینده کشور

به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) بسیج جامعه پزشکی زنجان اهالی کوی‌فاطمیه را رایگان ویزیت کردند.

کریمی گفت: مکتب و اندیشه امامین انقلاب نیاز همیشگی ملت ایران برای پیشرفت و خنثی کردن توطئه های دشمنان خصوصا فتنه انگیزی های آنها با روایت سازی های غلط از حماسه های انقلاب اسلامی است

سخنگو و معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی از دستگیری 16 سرشاخه اصلی و اخلالگر ارز فردایی و طلا خبر داد.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی گفت: مطالعات احداث دو فقره سد در شهرستان خدابنده روبه اتمام است که اگر این سد‌ها احداث و به بهره‌برداری برسند 55 میلیون متر مکعب آب ذخیره خواهند کرد.

هانی‌زاده گفت: گام دوم انقلاب تثبیت‌کننده اندیشه های امام راحل و نقشه راهی است که رهبر معظم انقلاب برای مسئولین جمهوری اسلامی ترسیم کرده‌اند و نه‌تنها در داخل ایران بلکه در منطقه و کل جهان فضایی جدیدی ایجاد کرده است.

مقام‌های آمریکایی به شبکه «ان‌بی‌سی نیوز» خبر دادند، سفر برنامه‌ریزی شده رئیس‌جمهور این کشور به عربستان سعودی و فلسطین اشغالی به تعویق افتاد.

مدیر روابط عمومی وزارت اقتصاد شمول مالیات بر سود سپرده بانکی برای اشخاص حقیقی را نادرست دانست و تکذیب کرد.

شخصیت امام خمینی (ره) در جهان اسلام بی نظیر است و نهضت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، الگویی برای آزادیخواهان عالم است.

مهتاب زارعی گفت: امام خمینی (ره) از بارزترین اندیشمندانی است که بر اساس دیدگاه فرهنگی - اجتماعی به تحلیل و باز خوانی جامعه بر اساس فرهنگ مهدویت پرداخته است تا با تفسیر درست از انتظار منجی، راهی برای برون رفت جامعه از بن بست های عصر غیبت بیابد.

مراسم سی‌وسومین سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (رحمهالله علیه) تا دقایقی دیگر با حضور و سخنرانی رهبر انقلاب آغاز می‌شود.

بازماندگان گفت: حضرت امام خمینی رحمه الله علیه به ما آموخت که ما قدرت صف آرایی در برابر نمایش قدرت آمریکا داریم و آمریکا و متحدانش هیچ غلطی نمی تواند بکند و امروز یکی از افتخارات بزرگ ملت ما این است که در برابر بزرگترین نمایش قدرت و آرایش ناوهای جنگی آمریکا و اروپا در خلیج فارس با افتخار و اقتدارصف آرایی می کنیم.

محمدرضا شاهوزهی با بیان اینکه خاندان پهلوی عقده و حرص و ولع سیر نشدنی در جمع ثروت داشتند، گفت: وضعیت معیشتی مردم و اقتصاد کشور در دوران پهلوی اسفناک بود، اما بعد از انقلاب اسلامی و کوتاه شدن دست بیگانگان از کشور، شاهد رشد و شکوفایی قابل توجهی دراقتصاد وضعیت بودیم.

ماموستا عبدالرحمان مرادی گفت: امام خمینی (ره) اسلام و آرمان های اسلام و حاکمیت از دست رفته اسلام را مجدد احیا کردند.

امام خمینی (ره)، ابرمرد تاریخ معاصر است که امروز باید در مقابل جنگ ترکیبی و توطئه تحریف امام که دشمن بدنبال آن است از راه جهاد تبیین وارد شده و از تحریف شخصیت و راه امام جلوگیری کنیم.

سفر مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به فلسطین اشغالی، هم زمان با افزایش تلاش‌های محور غرب - تل‌آویو برای صدور قطعنامه علیه ایران در نشست شورای حکام، تیرخلاص به رویکرد حرفه‌ای، بی طرفانه و مستقل این نهاد بین‌المللی تلقی می‌شود.