یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه انقلاب اسلامی با تفکر الهی امام راحل انسان‌ها را از سرگشتگی نجات داد، گفت: نجات مستضعفین و تحقق صلح و عدالت دیگر ویژگی انقلاب اسلامی بود.

تعدادی از علمای اهل سنت خراسان شمالی با بیان بخشی از ویژگی های شخصیتی بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران، برقراری وحدت میان مسلمانان و بیداری مسلمین جهان را ارزشمندترین یادگار امام خمینی (ره) عنوان کردند.

آیت‌الله محمدی مسئول دفتر شورای نگهبان یزد گفت: امام (ره) برای این انقلاب جان خود را در کف دست قرار دادند و به استقبال مرگ شتافتند، مسئولان نظام اسلامی نیز باید اینگونه باشند.

علی اکبر علیزاده گفت: همه مشکلات ما اگر دقیق بررسی کنیم از آنجایی است که ما به حرف امامین انقلاب یعنی "ما می‌توانیم" گوش نکردیم.

مدیر کل سازمان حج و زیارت استان زنجان در تشریح جزئیات علت افزایش بخشی از هزینه‌های حج تمتع 1401 گفت: این افزایش به دلیل ارائه خدمات مشاعر به زائران از طرف عربستان تحمیل شده است.

در شرایطی که یکی از شرایط رسانه‌ها ایجاد فضای نقد و مطالبه‌گری در جامعه است اما ظهور رسانه‌های فصلی سبب ظهور و بروز بدعت‌های جدید در کهگیلویه‌وبویراحمد شده‌اند.

منابع رسانه‌ای در آمریکا خبر دادند، یک جنگنده مافوق صوت و پیشرفته مدل اف -18 در ایالت کالیفرنیا سقوط کرد.

مدیرکل روابط عمومی شهر فرودگاهی امام (ره) با تکذیب هک سامانه گذرنامه این فرودگاه، گفت: سرور آفلاین دچار نقص فنی شده بود که تعویض قطعه آن مقداری زمانبر شد.

سخنگوی فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق از هلاکت 13 عنصر تکفیری داعش در 3 استان این کشور خبر داد.

سید رحیم توکل گفت: این روزها چیزی که شاهد هستیم تهاجم نیست، شبیخون فرهنگی است، میخواهند تا زنان کشورمان را قبل انقلاب برگردانند اینجاست که به کسی رای دادیم، اما صلاحیت نداشت باید جوابگو باشیم، چرا که ما رای دادیم او قدرتمند شده اگر کار درست انجام دهد ما شریک هستیم و اگر بد نیز همینطور خواهد بود.

امروز که به یمن انقلاب اسلامی ایران پرده از سیمای پنهان گردانندگان جهان فرو افتاد و لجانت و جنایات ضدبشری آنان تا حدی بر جهانیان روشن شد، می‌توان به عظمت رهبری پیامبرگونه امام خمینی (ره) در ایجاد فصل نوین حیات بشری پی برد و هزاره سوم را بنام «خمینی کبیر» نامگذاری کرد.

جهان بخشی گفت: امام خمینی (ره) شخصیتی بود که با توکل به خداوند متعال و همراهی مردم توانست یک تحولی در جامعه اسلامی و در دنیا ایجاد کند.

کارشناسان میزگرد تخصصی «میراث امام (ره) در انقلاب اسلامی» معتقد هستند که صهیونیست بین الملل به دنبال تحریف مکتب امام (ره) هستند و همچنین در این میز گرد به هنر معمار کبیر انقلاب برای احیای حقوق زن و بهره گیری از ظرفیت دانشگاه در پیروزی انقلاب اسلامی تاکید شد.

شماری از سران طوایف سیستان وبلوچستان گفتند: امام خمینی (ره) یک حقیقت همیشه زنده است و یاد و خاطره ایشان هرگز از اذهان ما بیرون نخواهد رفت.

کارشناس سازمان هواشناسی از ادامه روند افزایش دما در اغلب نقاط کشور تا پایان هفته خبر داد.

جمعی از مبلغان اسلامی اردبیل به تبیین ویژگی ها و سیر اندیشه امام خمینی (ره) پرداخته و اظهار داشتند: شناخت و تبیین شخصیت امام خمینی (ره) در جامعه، لازمه مقابله با تحریف راه امام است.