یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

جامی الاحمدی با بیان اینکه هنر اگر در خدمت نفسانیت و طمع ورزی قرار گیرد، دیگر هنر نیست؛ گفت: جامعه اهل سنت به شدت اهانت به اهل بیت (ع) را محکوم می‌کند و از وزارت امور خارجه می‌خواهیم که به شدت با مسببان امر برخورد قاطع صورت پذیرد تا دیگر شاهد خباثت این چنین افرادی خود فروخته‌ای نباشیم.

ائمه جمعه لرستان با اشاره به اینکه صنایع تعطیل شده لرستان باید به مرحله تولید و اشتغال برگردند، گفتند: تبیین شخصیت فکری و عملی امام خمینی (ره) در جامعه امری ضروری به شمار می رود.

امام جمعه مشهد گفت: جریان استکباری غرب نمی‌تواند در مقابل انقلاب اسلامی ایران کاری از پیش ببرد و به همین دلیل همه دستگاه‌های هنری خود را برای براندازی اسلام به میدان آورده اند تا با این دین بجنگند.

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال گفت: مدیران استقلال تلاش دارند مجیدی را برگردانند با این وجود در حال مذاکره با سرمربی بزرگ خارجی هستند.

در پی انتشار برخی گزارش‌ها درباره وضعیت ایمنی سکوهای ورزشگاه آزادی، وزیر ورزش و جوانان با صدور دستوری ویژه خواستار رسیدگی فوری به شرایط این ورزشگاه شد.

آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در شهرستانهای آذربایجان غربی برگزار و مطالبی درباره مباحث روز مطرح شد.

امام جمعه زنجان با اشاره به سفر رئیس‌جمهور به تاجیکستان، ادامه داد: این اقدام نشان‌دهنده دیپلماسی فعال دولت است.

ائمه جمعه و خطبای نماز جمعه شهرهای مختلف استان یزد در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته به تبیین مسائل مختلف پیرامون شهر و کشور پرداختند.

معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: آیین نامه افزایش ظرفیت پزشکی و دندانپزشکی روی میز شورای عالی انقلاب فرهنگی بوده و وزارت بهداشت در انتظار تخصیص بودجه افزایش ظرفیت است.

کارشناس علوم سیاسی گفت: این اندیشه امام خمینی (ره) بود که با استفاده از اتخاذ شجاعانه اش نوک تیر حمله ی خود را متوجه ابرقدرت ها نمود و اقتدار و هیمنه ی جرأت و شجاعت را در فضای بین المللی تقویت کرد.

برخورد شدید یک دستگاه اتوبوس با یک دستگاه مینی بوس در محور آمل به بابل سبب مصدومیت 16 نفر شد.

وزیر اقتصاد با اشاره به اجرای آزمایشی طرح هوشمندسازی یارانه آرد کشور در سه استان گفت: با اجرای این طرح امکان فرار و ضر‌به به سفره اقتصادی مردم به حداقل خواهد رسید.

سردار علیرضا حیدرنیا گفت: با توجه به اینکه امنیت مردم برای ما خط قرمز است، 78 مرکز توزیع مواد مخدر پلمب شده و با دستور مقام قضائی تخریب می شوند.

عبدالملکی گفت: در رابطه با حقوق بازنشستگان عزیز کارگری هفته آینده دولت اعلام نظر نهایی خواهد کرد و این را بدانید که شخص آقای رئیس‌جمهور و تمام اعضای دولت برایشان رفاه کارگران و بازنشسگان عزیز اولویت شماره یک است.

پیروز شمشیربند با بیان اینکه مازندران از 14 الی 21 خردادماه، میزبان دو کاروان زیر سایه خورشید خواهد بود؛ گفت: اولین برنامه ما در روز افتتاحیه، حضور در یادمان شهدای گمنام پارک موزه دفاع مقدس مرکز استان است.

مصطفی پورمحمدی گفت: اگر ملت امام هستیم باید دشمن شناس باشیم و نقشه‌های دشمن را درک کنیم و راه مقابله با فتنه گری های دشمن رابیابیم و مقاومت کنیم.