دوشنبه 16 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: تشکل‌های دانش‌آموزی به عنوان بازوان اصلی آموزش و پرورش در راستای اجرای سند تحول بنیادین هستند چرا که تعلیم و تربیت غیررسمی در حوزه تشکل‌ها به واقعیت نزدیک‌تر است.

حجت‌الاسلام علی‌اکبری گفت: امروز واجب‌ترین وظیفه تبیینی و عملی تمام کسانی که مشغول خدمت در صحنه انقلاب هستند، "امیدآفرینی" است.

امام خمینی (ره) صرفاً یک شخصیت تاریخی و اثر گذار نبود بلکه جدای از تأثیرگذاری ایشان بر تاریخ، بنیانگذار مکتب فکری بود که یکی از اثرات این مکتب را باید در تأثیرگذاری بر تاریخ دانست؛ این مکتب فکری دارای ابعاد گسترده‌ای است که شناخت هرچه بیشتر این ابعاد، مانع از تحریف امام (ره) و خط امام می‌شود.

یوسف نوری گفت: ورود به فضاهای جدید از جمله متاورس و آموزش در محیط بلاکچین یکی از اقدامات وزارت آموزش و پرورش در راستای تحول آموزشی است.

وزیر نیرو گفت: استانداران برای صرفه‌جویی 10 درصدی مصرف برق در استان‌های خود تلاش کنند.

پلیس آمریکا اعلام کرد که در حادثه تیراندازی در محوطه بیمارستان اوکلاهاما، حداقل چهار نفر از جمله یک فرد مسلح کشته شدند.

وزیر آموزش و پرورش گفت: هدف دولت انقلابی در این دوره آن است که به تربیت نسل آینده ساز به عنوان اولویت در برنامه‌ها بپردازد و باید به دختران به عنوان مهمترین بخش ازجمعیت آینده ساز توجه شود.

وزیر امور اقتصاد و دارایی گفت: رشد نقدینگی، تورم و توزیع اعتبارات شبکه بانکی و افزایش هزینه تمام شده عوامل رشد هزینه‌ها است.

زلزله 3.8 ریشتری ریز در استان فارس را لرزاند.

نظامیان اشغالگر صهیونیستی به شهرک یعبد هجوم بردند و در جریان درگیری مسلحانه مقاومت فلسطین با اشغالگران صهیونیست در جنین چندین نفر از شهروندان فلسطینی زخمی و مجروح شدند.

مقام‌های آمریکایی و صهیونیستی در نشست مذاکرات راهبردی درباره ایران، به تلاش‌های مشترک بین واشنگتن و تل‌آویو علیه تهران متعهد شدند.

معاون نهاد ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: دختر ایرانی نه آن دختر عنکبوتی است که غرق در منجلاب نا پاکی‌ها است بلکه نمونه صداقت، پاکی و عفت است.

سرمربی تیم ملی صربستان درباره تغییر نسل والیبال ایران گفت: ایران راه طولانی برای رسیدن دوباره به نسل طلایی پیش‌رو دارد.

با تصمیم مجمع اتحادیه سامبو آسیا قزاقستان میزبان مسابقات سامبو آسیایی سال 2023 شد.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل صربستان تلاش کردم بازیکنان را محک بزنم و در مجموع محک خوبی بود.

وزیر ورزش و جوانان گفت: افرادی از قبل در ورزش بودند و همچنان هستند که به ورزش چسبیده‌اند و می‌خواهند به هر قیمتی که شده در ورزش بمانند.