دوشنبه 16 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: با اسکوچیچ جلسه‌ای نداشتم اما از تصمیم وی درباره استقلالی‌ها تبعیت می‌کنیم.

منابع فلسطینی اعلام کردند که یکی از فرماندهان گروهان‌های قدس بر اثر جراحات شدید نبرد «سیف القدس» به شهادت رسید.

حریفان نمایندگان تنیس روی میز ایران در بازیهای آسیای میانه معرفی شدند.

وزیر راه و شهرسازی گفت: پروژه‌ای بدون تعریف منابع مالی اجرایی نخواهد شد که از جمله این پروژه منابع مالی آن مشخص و اجرایی شده است.

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین اتریش در پیامی توییتری از طرح قطعنامه ضد ایرانی در شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی انتقاد کرد و آن را مفید ندانست.

احمد وحیدی با اشاره به روند امدادرسانی در حادثه متروپل آبادان گفت: کار امدادرسانی به صورت 24 ساعته ادامه دارد، امدادرسانی مراحل مختلفی را طی کرده و ما در انتهای مرحله دوم هستیم.

ذبیح‌الله خدائیان طی دستوری تاکید کرد: به منظور پیشگیری از بحران نسبت به شناسایی سازه‌های ناایمن در سراسر کشور اقدام شود.

رئیس فدراسیون کشتی عصر امروز با حضور در باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان ضمن بازدید از امکانات این باشگاه با محمدرضا ساکت مدیرعامل و محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان دیدار و گفت و گو کرد.

تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی و دوستانه با صربستان نتیجه را در رقابتی نزدیک و نفس‌گیر به حریف واگذار کرد.

تیم ملی سامبو ایران که به منظور حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا در لبنان به سر می‌برد، تمرینات آماده‌سازی خود را در این کشور پیگیری کرد.

در پنجمین روز از مسابقات جام جهانی باکو، نمایندگان کشورمان در تفنگ 50 متر 3 وضعیت، تپانچه 25 متر مرحله دقت و همچنین تراپ میکس به میدان رفتند.

زنگانه گفت: تا چه زمانی باید زیر سایه سنگین برخی مسائل باشیم، به مردم قول دادم اگر مشکل خلیج گرگان و جزیره آشوراده را حل نکنم، ماندنم در این استان توجیه ندارد.

محفل شعر خوانی با عنوان" در سوگ آفتاب" ویژه ارتحال ملکوتی امام راحل (ره) به میزبانی سازمان بسیج هنرمندان سپاه تهران بزرگ، روز چهارشنبه 11 خرداد در حسینیه جماران میزبان شاعران و دوستداران امام راحل (ره) بود.

در دیدار سفیر کشور ژاپن در ایران با استاندار گیلان به تشکیل کارگروه متخصص احیا تالاب انزلی، انتقال تجارب در راستای حفظ تالاب، افزایش فعالیت‌ها در حوزه‌های مختلف تاکید شد.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه‌ای درباره فیلم عنکبوت مقدس تاکید کرد: اهانت به باور‌های دینی یک ملت و ستیز ناجوانمردانه با هویت فرهنگ دوست‌ترین و اخلاق مدار‌ترین مردم دنیا، سخیف‌ترین نوع مبارزه است.

جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا برگزار شد