دوشنبه 16 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به بیانیه آلمان و فرانسه در مورد کشتی‌های متخلف یونانی گفت: ما صدور اینگونه بیانیه های یکطرفه و غیر قابل توجیه را قویا مردود می‌دانیم.

رئیس جمهور با اشاره به ضرورت توجه به حقوق اقشار مختلف جامعه، گفت: رعایت انضباط مالی توسط مدیران بسیار مهم است، اما نباید موجب تضییع حقوق مردم شود.

وزیر ورزش و جوانان گفت: ستاد اصلی پیرامون اقدامات حقوقی دربرابر لغو بازی تیم ملی مقابل کانادا را تشکل دادیم که با اعضاء و حضور نمایندگان دستگاه‌های ذی‌ربط مشورت های لازم را می‌دهند.

در آستانه دو سالگی افتتاح این مجموعه بزرگ، همچنان درب ساختمان برای بازدید عموم بسته است و در فضای سبز نیز چیزی جز مقداری ضایعات ادوات نظامی به چشم نمی خورد که انتظارات از این فضای فرهنگی و ارزشی را برآورده نماید.

پس از انتشار لیستی از 129 ساختمان پرخطر در فضای مجازی، زاکانی، شهردار تهران این لیست را تکذیب کرد

شجاعی گفت: در حادثه متروپل خلأهایی وجود دارد که سبب چنین فاجعه‌ای شده است به همین دلیل کمیسیون اصل 90 به این حادثه ورود کرده است.

محمدباقر قالیباف به منظور شرکت در مراسم یادواره شهدا شهرستان نهاوند، دقایقی پیش وارد فرودگاه همدان شد و در اولین برنامه پس از استقبال رسمی توسط مسئولین استانی، از سد مخزنی گرین نهاوند بازدید و در جریان آخرین وضعیت روند احداث این سد قرار گرفت.

وزیر ورزش و جوانان درباره عدم حضورش در جشن قهرمانی تیم فوتبال استقلال گفت: به‌دلیل مشغله کاری امکان حضورم در این مراسم فراهم نشد ولی نبودنم نشانه زاویه داشتن نیست.

عباسی گفت: از 16 خردادماه، نانوایی‌های استان که واجد شرایط هستند، می‌توانند با نصب کارت‌خوان‌های تعریف شده، آماده اجرای طرح هوشمندسازی شوند.

جام جهانی فوتبال 2022 بیست و دومین جام جهانی است که از 21 نوامبر تا 18 دسامبر 2022 در کشور قطر برگزار خواهد شد.

سخنگوی دولت، از مصوبه امروز دولت برای پوشش بخشی از هزینه‌های حادثه متروپل خبر داد و گفت: البته هزینه اصلی باید از مسببان آن دریافت شود.

لندروور دیفندر 130 مدل 2023 دارای نسخه های S، SE، X داینامیک و X بوده که علاوه بر اینها در ابتدای زمان عرضه دارای یک نسخه First ادیشن است.

صفر فیض‌اللهی گفت: تنها یک مورد مشکوک ابتلا به آبله میمونی را طی هفته گذشته در استان شاهد بودیم که نتیجه نمونه‌گیری از بیمار منفی اعلام شد.

رضایی گفت: همه ما باید بتوانیم فرهنگ فرزند کمتر زندگی بهتر را نجات و تغییر دهیم تا بتوانیم به فرموده رهبر معظم انقلاب با فرزند آوری نظام انقلاب اسلامی را جوان و پویا نگه بداریم چرا که جمعیت جوان و پویا مؤلفه قدرت ثروت و پیشرفت هر کشوری است.

بانوی محجبه زاهدانی گفت: اعتقادی به حجاب نداشتم و تنها چیزی که از آن می‌دانستم احادیثی بود که بر روی در و دیوار مدرسه و کتاب‌های درسی نوشته شده بود؛ البته این را هم بگویم چادر برایم قابل‌قبول بود؛ اما رعایت آن برایم سخت بود.

موسوی گفت: در تامین اجتماعی تمام خدمات بیماران خاص رایگان بوده و در سال گذشته بالغ بر سه هزار میلیارد تومان هزینه بیماران خاص بوده که به بیش از 150 هزار مراجعه بیمار خاص تعلق گرفته است.