دوشنبه 16 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

آیت الله عبادی گفت: در مسائل فرهنگی و تبلیغاتی بخشی از آنها احیاناً به دلیل کمبود قانون نیاز به تجدید نظرهایی در برخی موارد قانونی دارد.

کارشناس حوزه انرژی گفت: با فاجعه کرسنت راه درآمد بسیار ایران از «فلر» بسته شد و کشور سال‌ها عقب افتاد.

امام‌جمعه اراک گفت: فرارسیدن ایام ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد یادآور مجاهدت‌های امام راحل برای تشکیل نهضت انقلاب اسلامی و مجاهدت‌های شهدای 15 خرداد است و امام خمینی (ره) به‌واسطه احیای ارزش‌های اسلامی برای همیشه در تاریخ زنده و ماندگار است.

قنبرعلی احمدی گفت: دهه کرامت اخلاق رضوی، مصادیق روحیه کریمانه، ازدواج و فرزندآوری، تئاتر خیابانی با موضوع مهربانی، بخشش و عفاف، روز بدون خشونت و... با محوریت اخلاق کریمانه، رفتار مهربانه و برخورد متواضعانه می‌تواند سرلوحه برنامه‌ها باشد.

قهرمانی ضمن اعلام دستگیری 3 نفر از سرکردگان اصلی قاچاقچیان سوخت در جنوب کشور، از توقیف 12 فروند لنج، 7 باب منزل و 23دستگاه خودروی متعلق به قاچاقچیان خبر داد.

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان گفت: همزمان با آغاز دهه کرامت سه طرح اجرا و نصب بولرد، زیرسازی و اجرای آسفالت روی موج شکن و اجرای سیستم‌های ایمنی اطفا حریق در بنادر غرب هرمزگان به بهره‌برداری رسید.

خسروی گفت: امیدواریم دولت سیزدهم با صدق وعده‌ها به بحث‌های بهداشت و درمان، زیرساختی و جاده‌های استان خراسان جنوبی توجه ویژه داشته باشد و مسایل معیشتی مردم نیز مورد توجه قرار گیرد.

سردار سیاری گفت: دشمن جنگ ترکیبی شامل جنگ اقتصادی، جنگ سیاسی، جنگ امنیتی و جنگ رسانه‌ای را به راه انداخته است و ما در مقابل آن باید حرکت سنجیده داشته باشیم.

حجت الاسلام مجید بهادری گفت: در شرایط امروزی که دشمن به دنبال تحریف مکتب و اندیشه امام است باید با جهاد تببین ابعاد شخصیتی امام خمینی (ره) به نسل جدید گفته شود.

نیکزاد با بیان اینکه اولویت مجلس معیشت مردم است، گفت: با هدف گره‌گشایی مشکلات به خراسان جنوبی سفر کردیم.

فیلم ضداسلامی و ضد ایرانی «عنکبوت مقدس» با سرمایه‌گذاری گسترده چهار کشور، از جمله میزبان یعنی فرانسه به همراه آلمان، دانمارک و سوئد و با تهیه کنندگی دو صهیونیست به نام‌های: سول باندی و جیکوب جارک تولید شده که با توهین به امام رضا (ع) احساسات ارادتمندان امام هشتم را جریحه‌دار کرد که این اقدام نه آغاز ماجراست و نه پایان آن.

مرتضوی گفت: در خراسان جنوبی از محل منابع عمومی آن چیزی که در سال گذشته تعهد بوده است حدود 132 درصد اجرایی و عملیاتی شد.

کشاورزان لنده‌ای با تامین مناسب آب توانستند بیش از 30هکتار از اراضی دشت آبلش را زیر کشت هندوانه ببرند و بالغ بر 1هزار و 200تن هندوانه برداشت کنند.

حق‌پناه گفت: متولیان فرهنگی کشور باید در مواجهه با هتک حرمت‌های افراد به ظاهر سلبریتی به ساحت مقدس ائمه، نوعی جلوه‌گر عصبانیت و مطالبه مردم در برخورد با چنین افراد و محتواهای ضددینی باشد، لذا باید وزارت ارشاد و متولیان سینمایی بتوانند مدافع حقوق عامه مردم باشند.

بر اساس رویای صادقه ای که مرحوم آیت الله مرعشی نجفی (ره) از پدر بزرگوارش مرحوم حاج سیدمحمود مرعشی (متوفای 1338 ه.) نقل می‌کردند، قبر شریف حضرت معصومه (س) جلوه گاه قبر گم شده مادر بزرگوارش حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها می باشد.

ثبت نام تیم ملی گلف بزرگسالان در مسابقات جهانی پاریس قطعی شد.