دوشنبه 16 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

اسامی خریداران خودرو در سامانه یکپارچه خودرو با یک روز تأخیر اعلام شد.

بعد از انتشار خبر تخلیه سرباره کوره های کارخانه ذوب فلزات شهرک صنعتی سلفچگان در مراتع قم فرماندار و مدیرکل محیط زیست استان قم جهت بازدید از برخی از صنایع فعا در شهرک صنعتی سلفچگان جهت بررسی میزان آلایندگی و شناسایی عوامل تخلیه غیرمجاز پسماندهای صنعتی در این منطقه به صورت سر زده حضور پیدا کردند.

امام جمعه یزد با اشاره به برخی بدعت گذاری ها که عده ای در مراسم عقد و ازدواج انجام می دهند، گفت: سردفتران از این بدعت گذاری ها جلوگیری کنند.

بابایی گفت: اقدامات ارزشمند سازمان ثبت‌اسناد و املاک الکترونیکی شدن اسناد است که تا یک ماه آینده عملیاتی خواهد شد و در اجرای آن هیچ سند فیزیکی در اختیار مردم قرار نخواهد گرفت و همه امور مربوط به سند در سامانه مربوطه بارگذاری و قابل دسترسی خواهد بود.

بنابر اعلام وزارت بهداشت، طی شبانه روز گذشته 234 بیمار جدید کووید 19 شناسایی شدند و متاسفانه 3 نفر نیز جان خود را از دست دادند.

حضرت فاطمه معصومه سلام الله علی‌ها در اولین روز ماه ذی القعده سال 173 هجری قمری، 25 سال بعد از تولد حضرت امام رضا علیه السلام در مدینه منوره چشم به جهان گشود.

رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: سفر نائب رئیس کنفدراسیون بادبانی آسیا در راستای توسعه رشته های زیرمجموعه دریایی بخصوص قایقرانی بادبانی است.

دبیر شورای نگهبان گفت: به عنوان وظیفه شرعی، انقلابی و سیاسی، همه مسئولیم که راه و روش امام را به نسل‌های آینده و جوان کشور انتقال دهیم.

معاون امور زائران استانداری قم با اشاره پیش بینی تمهیدات لازم برای پذیرایی از زائران 14 و 15 خرداد در قم گفت: تمهیدات اسکان و پذیرای در موکب ها، تمهیدات ترافیکی، تهیه ارزاق عمومی مورد نیاز استان در این ایام انجام شده است.

از روز 13 خردادماه و در خانه کشتی شهید صدرزاده اردوی تیم کشتی فرنگی جوانان برگزار می شود.

واحدی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی از برگزاری جشن‌های ویژه ایام دهه کرامت در 19 بقاع متبرکه شاخص استان مرکزی خبر داد.

صبح امروز مدیر کل حج و زیارت به مناسبت فرارسیدن هفته حج در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه حضور یافت

برهانی گفت: یکی از علت‌های اصلی گرد وخاک و طوفان در استان یزد، کم‌بارشی و خشک‌سالی است.

صادقی اندیشه‌های ناب امام خمینی (ره) را نقشه راه و الگوی ملت‌های مستضعف دنیا خواند و افزود: امروز دنیا نیاز مبرم به اندیشه‌ای زلال و ناب چون تفکرات امام خمینی (ره) دارد و نتیجه آن بیداری اسلامی ملت‌های مسلمانی است که در برابر ظلم و ستم مستکبران و دست‌نشانده‌هایشان ایستاده و به مبارزه می‌پردازند.

محمودی اظهار کرد: از روز 16 خرداد ادارات استان موظف‌اند در ساعات اداری 30 درصد مصرف برق خود را نسبت به مشابه سال قبل کاهش دهند و در ساعات غیر اداری هم میزان مصرف باید 60 درصد کاهش یابد.

امام جمعه چرداول گفت: هیچ دینی به اندازه اسلام سفارش به احترام دختران نشده است.