دوشنبه 16 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

حنیف غفاری گفت: انقلاب اسلامی ایران به یک الگوی ایستادگی در برابر ظلم و سلطه گری آمریکا و کشورهای متحد آن تبدیل شده است‌.

رئیس کل بانک مرکزی گفت: شتاب رشد نقدینگی کاهش پیدا کرده و فروردین 1401 منفی بوده است.

سردار اشتری گفت: بعد از مردمی سازی یارانه‌ها در سطح کشور، چندین هزار تن کالای احتکار شده به ارزش بیش از 20 هزار میلیارد ریال کشف و ضبط شده است.

مخترع و مبتکر اردبیلی با انتقاد از نحوه توزیع حمایت ها از مخترعین و نظارت بر مصرف تسهیلات اعطایی گفت: حمایت ها باید صرف تولید، کارآفرینی و ثروت آفرینی برای کشور شود در حالیکه عدم نظارت کافی در این زمینه، مخترعان را به سمت رزومه سازی سوق داده که این عامل، آفت اقتصاد دانش بنیان است.

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی از واریز 8 هزار میلیارد تومان دیگر از پول گندم‌های خریداری شده به حساب کشاورزان خبر داد و گفت: بیش از 21 هزار و 759 میلیارد تومان به حساب گندم‌کاران واریز شد.

یدالله جهان‌تاب با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی و تردد یک هفته‌ای در راه‌های استان مازندران گفت: این محدودیت‌ها از ظهر امروز آغاز شد.

به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) در آیینی با برگزاری جشن روز دختر با عنوان «امروز برای دخترم» از تعدادی دختران نمونه و نخبه آملی در بخش های مختلف تجلیل و تقدیر شدند.

با نصب کارتخوان های هوشمند در نانوایی ها، نظارت بر فعالیت این واحدها از جمله ساعات تعیین شده برای فعالیت افزایش یافته، ضمن اینکه این طرح موجب جلوگیری از فروش خارج از شبکه و آزاد آرد و قاچاق آن می‌شود.

علوم پزشکی کهگیلویه‌وبویراحمد با فراهم ساختن زیرساخت‌های عمرانی و تجهیزاتی برای دریافت مجوز از وزارت بهداشت چاره‌اندیشی کند.

احمدرضا محمدی گفت: بحرانی‌ترین دشت‌های چهارمحال‌وبختیاری در محدوده شهرستان بروجن قرار گرفته است، در شهر سفیددشت عمر مفید چاه‌ها کمتر از یک سال شده است.

رئیس کمیته داوران فدراسیون تکواندو برای قضاوت در رقابتهای گرندپری راهی ایتالیا شد.

ستار هدایت‌خواه با اشاره به اینکه با دعوت رئیس جمهور اوکراین در جشنواره کن دم خروس سیاسی این جشنواره بیرون زد گفت: جشنواره کن عرصه تقابل با انقلاب اسلامی و ایمان است.

چهارمحال و بختیاری به سبب داشتن آب و هوای مناسب پتانسیل بالایی برای کشت گیاهان دارویی دارد و گل محمدی یکی از این گیاهان است، که به سبب درآمدزایی و ارزآوری بالا و نیاز آبی پایینی که دارد از سوی جوامع محلی نیز با اقبال خوبی مواجه شده است.

صبح امروز یک دستگاه پژو 206 در بزرگراه بعثت با ماشین پلیس برخورد کرد و باز هم ایربگ خودرو باز نشد.

سرمربی تیم کشتی فرنگی نوجوانان با اشاره به اینکه بدنسازی، فشار بیش از حد و وزن کم کردن در رده پایه عمر قهرمانی کشتی گیران را کوتاه می کند، گفت: هدفمان در رده نوجوانان اول پشتوانه سازی و بعد از آن مدال آوری است.

با انتشار تیزر و پوستر فیلم «عنکوبت مقدس» و بررسی نامی که بر آن گذاشته اند، مشخص است در یک اقدام برنامه ریزی شده به امام رضا (ع) توهین شده است، دوربین دانا در بین مردم رفته تا این موضوع را با مردم در جریان گذاشته و نظر آن ها را در این مورد جویا شود.