دوشنبه 16 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

جنگل زیبای اولنگ پیوند آسمان و زمین بر فراز جنگلی سرسبز با درختان بلند قامت است.

سازمان هواشناسی با اشاره به بارش 5 روزه باران در استان‌های شمال غرب و ارتفاعات البرز و زاگرس مرکزی نسبت به وقوع طوفان شن در برخی استان‌ها هشدار صادر کرد.

دختران قشر وسیعی از جامعه ایران را تشکیل می‌دهند و وقتی از چالش‌های پیش‌روی دختران در جامعه سخن به میان می‌آید بحث حمایت ها و... پررنگ‌تر می‌شود.

اجتماع بزرگ مردم تبریز به همراه فرزندان دهه هشتادی و دهه نودی با حضور پرشور برگزار شد.

پروانه نمایش فیلم «فرزند صبح» که قرار بود هم‌زمان با رحلت امام خمینی در سینماها به نمایش درآید، صادر شده ولی فعلا شرایط اکران آن مهیا نیست.

ریحانه ارشادی گفت: وقتی با قرآن انس می گیریم، این کتاب آسمانی شیوه خوب زندگی کردن را به ما می‌آموزد.

مرضیه نعمت‌اللهی گفت: هیجان درونی این حرفه را با خلوت و سکوت هنرهای تجسمی و کارتون متعادل می‌سازم.

سید جواد شیخ‌الاسلامی گفت: باید سیستم‌های سیاست‌گذار و فرهنگی کشور، ورود به کن را کارنامه سیاهی برای هنرمندان داخلی بدانند و با کسانی که به عقاید و ارزش‌های ایرانی و اسلامی توهین می‌کنند، برخورد کنند.

قهرمان پیشین وزنه‌برداری جهان و المپیک گفت: وقتی کسی را خارج از چارچوب‌ها دعوت نمی‌کنند دلیلی برای برگزاری مسابقات وجود ندارد.

پل خداآفرین پل تاریخی قدیمی روی رودخانه مرزی ارس است و در نقطه صفر مرزی ایران و جمهوری آذربایجان قرار دارد. در سمت ایران در منطقه قره داغ و شهرستان خداآفرین و در سمت جمهوری آذربایجان منطقه قره باغ شهر جبرائیل و نزدیکی سد خداآفرین قرار دارد.

مهدیس زینتی و دریا تکلو از دانش‌آموزان پایه نهم، علاوه بر کسب رتبه برتر در مسابقات ابن سینای کشوری، در مسابقات جهانی اختراعات و دست‌سازه‌های فنی و مهندسی اندونزی نیز در بین 30 کشور دنیا موفق به کسب رتبه برتر و مدال طلا شدند.

جواد معظمی گفت: تزریق واکسن کرونا را به بیماران زمینه‌ای و پر خطر توصیه می‌کنیم اما در حال حاضر وزارت بهداشت ابلاغیه‌ای برای تزریق در سنین پائین‌تر صادر نکرده است.

کاپیتان تیم ملی والیبال کشورمان گفت: در این مدت تمرینات خوبی پشت‌سر گذاشتیم و به نوعی آماده ورود به فاز مسابقات شدیم.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران گفت: ترافیک هم اکنون در جاده‌های کندوان و هراز سنگین و نیمه سنگین گزارش شده است.

مدیر امور روابط عمومی بانک مسکن از استرداد یک کلاهبردار بانکی به کشور خبر داد و گفت: با شناسایی مخفیگاه متهم در یک کشور همسایه، وی و همدستانش بازداشت و به کشور استرداد شدند.

قناعت گفت: در خراسان جنوبی در این چهار دهه کارهای خوبی صورت گرفته اما در مقایسه با استان‌های برخوردار، فاصله زیادی در زمینه زیرساخت‌ها و سایر مسائل توسعه‌ای داریم، در فضای مثبتی که در دولت و مجلس انقلابی در حال حاضر صورت گرفته، خواهش ما این است که برای کاهش فاصله‌ها به این استان توجه ویژه و خاص در حوزه آب، زیرساخت‌های توسعه معدنی و صنعتی شود.