دوشنبه 16 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

پیشکسوت بوکس کشورمان گفت: بوکسورهای بسیار خوبی در قهرمانی کشور حضور داشتند و امیدوار هستم پس از تاریخ سازی در رقابت‌های جهانی این بار بتوانیم در بازی‌های المپیک عملکرد خوبی داشته باشیم و چهره واقعی بوکس را به مردم نشان دهیم.

زمین لرزه‌ای به بزرگی 4.5 ریشتر جناح شهرستان بستک در استان هرمزگان را لرزاند.

مجوز راه اندازی اولین آکادمی هندبال دانشگاهی کشور در دانشگاه حکیم سبزواری صادر شد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از تعطیلی 5 ساعته فرودگاه‌های استان تهران در روز شنبه 14 خرداد مصادف با ارتحال حضرت امام خمینی (ره) خبر داد.

حسین ثوری رییس فدراسیون بوکس با محمدهادی لقمان‌پور مدیرکل امور مجلس وزارت ورزش و جوانان دیدار کرد.

رامبد جوان بعد از حاشیه‌ها و انتقادات مطرح شده نسبت به برداشتن ماسک در «خندوانه» دلایل خود برای این تصمیم را تشریح کرد.

با حکم رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور، نصراله قادری مشاور عالی دبیر سیزدهمین جشنواره تئاتر بسیج شد.

محمود سالاری معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی حمیدرضا اردلان را به عنوان دبیر شانزدهمین جشنواره موسیقی جوان منصوب کرد.

تالارهای نمایشی مجموعه تئاتر شهر از روز 13 خرداد تا پایان روز 15 خرداد به مناسبت فرارسیدن ایام سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) اجرا ندارند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: عوامل اصلی فیلم موهوم «عنکبوت مقدس» در خارج از کشور هستند و اگر عناصری در داخل کشور با این فیلم همکاری کرده باشند شامل مجازات‌های تنبیهی سازمان سینمایی خواهند شد.

به بهانه روز دختر، درد و دل شهید مدافع حرم سید مصطفی صادقی را با دختر خردسالش مشاهده می کنید.

بیش از 4 میلیون نفر از ثبت‌نام‌کنندگان از ساعت 9 صبح دیروز منتظر اعلام نتایج قرعهکشی سایت یکپارچه تخصیص خودرو هستند، که با انتشار خبر تأخیر در اعلام نتایج از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، و عدم انتشار این برندگان تاکنون این انتقاد از نحوه اعلام برندگان در بین مردم خبرساز شده و در صورت ادامه، شفافیت این روند زیر سوال خواهد رفت.

صفیه مدرس با بیان دیدگاه شهید باکری نسبت به ازدواج گفت: همسرم اعتقاد داشت ازدواج این نیست که یک به اضافه یک دو شود؛ بلکه دو فرد در کنار همدیگر باید یک قویی را بسازند؛ قوی در برابر دشمن، در کنار ولایت، برای تربیت بچه ها همسو و نگاه و افق دیدشان یکی باشد.

وزیر راه و شهرسازی گفت: بین 40 هزار تا 70 هزار میلیارد تومان برای ودیعه مسکن برای دهک‌ها پایین پیش‌بینی کردیم که به زودی مردم می‌توانند در سامانه ثبت نام کنند و قابل پرداخت است.

با انصراف و اعتراض برخی چهره های شاخص جنبش «زنان سینماگر علیه آزار جنسی» از ادامه همراهی، به نظر می‌رسد جنبش‌هایی از این دست به جای فریادهای احساسی باید در چارچوب قانون و حرفه‌ای تر عمل کنند تا دچار انحراف نشوند.

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه دولت تمام امکاناتش را برای رسیدگی به حادثه متروپل بسیج کرده است، گفت: البته اموال مالک توقیف شده تا از محل آن خسارت‌ها جبران شود.