دوشنبه 16 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم با اشاره به اینکه دختران ورزشکار قمی در صحنه های ملی و بین المللی حضور فعال و درخشان دارند گفت: این حضور و فعالیت با رعایت حجاب و عفاف است که مایه افتخار برای جامعه ورزش است و به وجود هزاران ورزشکار دختر قمی افتخار می کنیم.

عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال تهران گفت: قهرمانی استقلال حاصل درایت مدیریت، کادر فنی و تلاش بازیکنان بود.

آیت‌الله مکارم شیرازی در پاسخ به استفتایی در خصوص اهانت کنندگان به ساحت مقدس اهل‌بیت (ع) نظر خودش را اعلام کرد.

برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی علی‌رغم تذکرات مکرر رهبر معظم انقلاب، در امور اجرایی و به‌ویژه انتصابات دخالت می‌کنند که این موضوع انتقادات فراوانی در پی داشته است.

روزنامه‌های اصلاح‌طلب این‌روزها از زبان کسانی که سهم عمده‌ای از وضعیت کنونی اقتصاد ایران را دارند، دست به نسخه پیچی برای اقتصاد زده اند؛ افرادی که با برسی سابقه آنها در گذشته کاملا روشن است که ناکارآمد عمل کرده اند.

عبدالصادق نجفی سرپرست شهرداری شهرکرد گفت: جهت جلوگیری از ایجاد حوادث، نظارت بر ساخت و سازها در شهرکرد تشدید شود.

احسان عباسپور گفت: با پیدا شدن پیکر یکی دیگر از شهروندان آبادانی از زیر آوار تعداد جانباختگان متروپل به 37 نفر افزایش یافت.

همزمان با آغاز خردادماه باغستان‌های گل محمدی در چهارمحال و بختیاری به ثمر نشستند.

حجت الاسلام شاهرخی با بیان اینکه امام خمینی (ره) اسلام ناب را احیا کرد، گفت: اصول امام (ره) در ابعاد فرهنگی و سیاسی، در صحیفه نور هم نوشته شده و امروز رهبری پرچمدار این اصول هستند.

محمد شهباز گهروئی گفت: محاکمه عبرت آموز مقصرین حادثه متروپل نباید توسط افکار عمومی و اهالی رسانه با گذشت زمان به فراموشی سپرده شود. شاید این رخداد نقطه عطفی باشد که دیگر با رشوه و رانت، جان انسان ها به بازی گرفته نشود.

صادق خلیلیان گفت: هم اکنون 13 نفر از کسانی که به عنوان متهم در حادثه متروپل معرفی شدند؛ دستگیر و مورد بازجویی قرار دارند که در میان آنها سه شهردار، شهردار منطقه یک آبادان، ناظران ساختمان و نفراتی از نظام مهندسی جز دستگیر شدگان هستند.

فیلم‌سازان استان و انجمن سینمای جوانان ایران شعبه لرستان در بیانیه ای اقدامات اخیر جشنواره سینمایی کن را محکوم کردند.

فرج‌الله رحمتی گفت: در جلسه تنظیم بازار استان تصمیم بر آن شد تا سهمیه شکر خردادماه از روز دوشنبه در فروشگاه‌های بزرگ استان توزیع خواهد شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تمام دستاوردهای مادی و معنوی خود را مدیون شهدا هستیم، گفت: ثبات اقتصادی را به کشور باز می گردانیم.

صبح امروز چهارشنبه 11 خرداد 1401 راننده یک خودروی 206 که در حالت طبیعی هم نبود در تهران بزرگراه بعثت ابتدای ذوالفقاری با گاردریل و خودروی پلیس راهنمایی و رانندگی برخورد کرد.

رئیس انجمن کوراش فدراسیون ووشو به عنوان دبیرکل فدراسیون بین‌المللی کوراش انتخاب شد.