دوشنبه 16 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

در دومین جلسه شورای آموزش و پرورش استان قزوین مطرح شد: در حال حاضر 74.5 درصد از فضاهای مدارس غیردولتی، استیجاری، 10.5 درصد فضاها خریداری و 15 درصد هم احداثی است.

عبداله دیدبان با اشاره به 40 بیمار بستری کرونا در کل استان قزوین، گفت: اکنون 4 بیمار کرونایی در آی سی یو بستری و دو نفر از آنها بدحال هستند.

شیخ بازماندگان گفت: زنان و دختران مسلمان با الگوگیری از حضرت معصومه (س) با اشاعه منش و سلوک ایشان می‌توانند در ترویج فرهنگ ناب محمدی تلاش مضاعف داشته و بهترین حافظان حریم خانواده اسلامی باشند.

نقی سیاهکالی مرادی گفت: یک هزار و 124 واحد آموزشی در استان قزوین وجود دارد و در حال حاضر 97 پروژه نیمه کاره با 55 درصد پیشرفت در استان داریم.

سرمربی تیم کشتی آزاد نوجوانان با اشاره به اینکه نظم و انضباط یکی از مهم ترین اصول موفقیت است، گفت: هرچه بیشتر به رده های پایه اهمیت داده شود، پشتوانه قوی‌تری برای آینده کشتی ساخته می شود.

سرهنگ پاسدار سعید برومندزاده از برگزاری کنگره ملی معلمان انقلاب اسلامی در تیرماه امسال خبر داد.

هرمزگان با میزبانی از کاروان زیر سایه خورشید باری دیگر عطر و بوی حرم رضوی را احساس کرد، مردم ساحل نشین بندرعباس با آمدن خادمین بارگاه حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) شوق تازه ای را در وجود خود احساس کردند.

قاضی اکبر پرندوار از شناسایی عوامل انتشار کلیپ قاچاق چوب و نشر اکاذیب در فضای مجازی خبرداد.

موسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی این روزها هم نیازهای داخلی را تامین می‌کند و هم گوشه چشمی به تامین نیازهای کشورهای همسایه دارد.

بدترین تدارکات تاریخ یک تیم ملی برای حضور در جام جهانی با تصمیمات فدراسیون و کادرفنی برای یوزهای پارسی در حال اتفاق است.

سنگربان تیم ملی فوتبال کشورمان طی قراردادی رسماً به باشگاه پرسپولیس پیوست.

دراگان اسکوچیچ موافقت خودش با بازگشت 5 بازیکن تیم فوتبال استقلال به اردوی تیم ملی فوتبال ایران را اعلام داشت.

معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: موضوع بیماری های غیرواگیر، سالمندی، جمعیت و سلامت دهان و دندان، از جمله اولویت های حوزه بهداشت است که دانشگاه ها باید در این مسیر بیشتر تلاش کنند.

نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی گفت: طی جلسه ای در کارگروه ویژه مرز در وزارت کشور با حضور وزیر کشور، بهره گیری از ظرفیت اقتصادی مرز در منطقه سیستان مورد تاکید قرار گرفت.

موضوع ساخت و ساز در اطراف بناهای تاریخی، از جمله مواردی است که برای صاحبان املاک در این مناطق مشکلاتی ایجاد کرده است؛ از طرفی برخی از منازل خریداری شده توسط وزارت میراث فرهنگی نیز به صورت بلاتکلیف رها شده و تبدیل به مخروبه‌ها و محلی برای تجمع معتادان شده است.

دبیر کمیته علمی کشوری کرونا ضمن تاکید بر تداوم استفاده از ماسک به خصوص در اماکن عمومی و سربسته، گفت: افرادی که در حوزه سلامت صحبت می کنند، باید تخصص لازم را داشته باشند.