دوشنبه 16 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

سردار جعفری از رفع تصرف و تخریب ساخت و ساز غیرمجاز قریب 50باب مغازه به متراژ 17 هزار و 800 متر مربع با ارزشی بالغ بر یک هزار میلیارد ریال شهرستان بندرعباس خبر داد.

لاله افتخاری گفت: وطن فروشانی که به اسم های مختلف در کشورهای دیگر حاضر می‌شوند و پشت به آب و خاکشان می کنند در حقیقت بی هویتی شان را نشان می دهند.

مهدی زنگنه گفت: با توجه به شیوع بیماری هایی نظیر آبله میمون و التور «وبا» در کشورهای همسایه تمامی تمهیدات بهداشتی لازم جهت پیشگیری در مرزها در حال انجام است.

لیلا افضلی شیخی گفت: پرورش و تعلیم دختران امروز باید در مسیر رسیدن به عصمت و طهارت ائمه اطهار بویژه حضرت معصومه (س) باشد تا دختران امروز که زنان ومادران فردای جامعه اسلامی هستند از کمالات این بانوی بزرگوار برخوردار شوند.

پدران و مادران بجنوردی به مناسبت روز دختر، از دخترانشان تجلیل کرده و برایشان آرزوی سعادت کردند.

حجت الاسلام خواجه پور گفت: امروز دشمن از همه‌ی ساز و کارها برای سیاه نمایی این همه بالندگی استفاده می کند و ما هم باید در عصر ارتباطات مجهز شویم و نقشه های شوم آنان را نقش بر آب سازیم و در این جنگ نرم رسانه ها در خط مقدم هستند.

سرود سلام فرمانده در یکی از محروم ترین و کم جمعیت ترین روستاهای کشور توسط دهه نودیها اجرایی شد.

احسان خواجه‌امیری خواننده موسیقی پاپ روز پنجم تیرماه تازه‌ترین کنسرت خود را به رهبری ارکستر آرمین قیطاسی برگزار خواهد کرد.

مدافع محروم تیم ملی از لیست بازیکنان حاضر در اردو خط خورد.

مهدی نقویان مدیرعامل موسسه اندیشه شهید آوینی در یک نشست رسانه‌ای از ساخت فصل سوم مجموعه تلویزیونی «گاندو» با محوریت سوژه «نفوذ» خبر داد.

رییس فدراسیون والیبال گفت: به‌خاطر موضع‌گیری نخست‌وزیر کانادا دیدار با این تیم را لغو کردیم.

فدراسیون فوتبال در خصوص دیدار دوستانه تیم ملی کشورمان با اروگوئه توضیحاتی ارائه کرد.

قائم‌مقام بانک مرکزی از برنامه ماهانه و سالانه برای کنترل پایه پولی، رشد حجم نقدینگی و ضریب فزاینده در راستای کنترل تورم کشور خبر داد.

برنامه رقابت های بین المللی کشتی جام بولات تورلیخانوف قزاقستان مشخص شد.

یکی از چالش‌های اصلی آسیای میانه و قفقاز بحران هویت است که متأسفانه یا خوشبختانه استقلال این کشور‌ها همزمان با دورانی شد که موضوع جهانی شدن مطرح شده بود. در سراسر دنیا علیرغم وجود استقلال‌های مختلفی که در این کشور‌ها بوده، عمدتا به بحران هویت برخورد کردند.

مدیر تیم ملی درباره خط خوردن استقلالی ها از لیست تیم ملی ایران توضیح داد و گفت: بازیکنان استقلال به دلیل بی انضباطی از لیست تیم ملی خط خوردند.