دوشنبه 16 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

حدادی گفت: در شورای برنامه‌ریزی نسبت به نقاطی که در کرج برای ساخت مسکن در نظر گرفته شده، مخالفت کردیم.

دائی صراف با بیان اینکه ایجاد زنجیره های تولید در راستای اشتغال پایدار یکی از ضروریات شهرستان کاشمر است، گفت: روستاهای شهرستان ظرفیت های زیادی در حوزه اشتغال روستایی دارد که باید این ظرفیت ها به مردم اطلاع رسانی شود.

شرکت مخابرات منطقه خراسان رضوی برای ایجاد شبکه و توسعه زیر ساخت سرویس های مخابراتی و فیبر نوری برای نخستین بار در سطح استان با شهرداری تربت حیدریه قرارداد مشارکتی امضا کردند.

سیامک آزادی گفت: بیش از 100 واحد فناور در استان کرمانشاه طی ارزیابی‌های اولیه مستعد تبدیل شدن به شرکت‌های دانش بنیان هستند.

جشن بزم نور با حضور خدام حرم آستان قدسی حضرت علی‌بن موسی الرضا علیه السلام در محله سیم‌بالا‌ی بندرعباس برگزار شد.

مرندی گفت: توسعه مشاغل خانگی به‌عنوان اصلی ضروری برای تحقق اقتصاد ملی در روستاها و محلات کم برخوردار شهری نیازمند توجه و حمایت مسئولان است چرا که فعالیت‌های غیرمولد باعث ایجاد بی‌ثباتی در اقتصاد شده و جامعه را به سمت فعالیت‌های سوداگرانه و بازار دلالی سوق می‌دهد.

عضو برکنار شده هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: زبان سرخ سر سبز می دهد بر باد.

حق‌پناه گفت: موضع گرفتن سلبریتی‌ها درباره امام هشتم (ع) و دفاع از هویت ملی و محکومیت ابتذال نوعی اعلام موضع و کنشگری فعال است که ضرورت دارد تا این افراد و چهره‌ها بدانند نمی‌توانند نسبت به ارزش ها و فرهنگ عمیق ما دهن کجی کنند و بعد از چند روز در مقام اهالی و اصحاب فرهنگ قرار بگیرند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه گفته می‌شود قرارداد رضائیان 6 میلیارد برای این فصل است، گفت: فکر می‌کنم بیشتر است.

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با وجود عزل سراجی، همچنان رسمیت دارد.

وزارت دفاع تایوان اعلام کرد نیروی هوایی این کشور پس از سقوط جت آموزشی که منجر به کشته شدن خلبانش شد، پرواز آموزشی خلبانان جدید را که قرار بود امروز انجام شود، به حالت تعلیق درآورده است.

کوروش مهرابی از فعالیت 700 کارشناس پهنه در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: این ناظران و کارشناسان بر تمام فعالیت‌های بخش کشاورزی در هر پهنه نظارت دارند.

نرخ یورو امروز 10 خردادماه در صرافی‌های بانکی با سه تومان افزایش نسبت به‌روز گذشته با 28 هزار و 192 تومان شد و قیمت سکه طرح جدید امروز نیز با 30 هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته به 15 میلیون تومان رسید.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران گفت: مطمئن باشید وقتی جلسه مجمع فدراسیون فوتبال تمام شود، چندین بازی تدارکاتی برای تیم ملی فراهم خواهد شد.

نوری گفت: کنکور را مطلقا به این صورت قبول ندارم و خود دانشگاه باید پالایش کند و صلاحیت‌های حرفه ای را بگیرد و دانشجو را مثل تمام دنیا جذب کند.

در حالی که دو روز از تعطیلات نیمه خرداد مربوط به اوایل هفته آینده است و تا شروع این تعطیلات دستکم 24 ساعت دیگر باقی مانده است، ولی گزارش مرکز مدیریت راه‌های کشور نشان می‌دهد که ترافیک این تعطیلات زودهنگام وارد جاده‌های مازندران شده است.